Rośnie sprzedaż lokali w pasażach Czerwona Torebka

Autor: Redakcja
Data dodania: 25 listopada 2014
Kategoria:
Foto: Czerwona Torebka

Foto: Czerwona Torebka

Produkt inwestycyjny spółki Czerwona Torebka, polegający na sprzedaży i najmie zwrotnym lokali realizowany w sieci pasaży handlowo-usługowych cieszy się rosnącym zainteresowaniem inwestorów. W ciągu pierwszych trzech kwartałów 2014 r. dynamika sprzedaży w stosunku do wyniku analogicznego okresu ubiegłego roku wyniosła 214%, co przełożyło się na kwotę 42 mln zł netto. 

Firma planuje do końca roku zwiększyć przychody ze sprzedaży o kolejne 16 mln zł. Oferta produktu inwestycyjnego firmy Czerwona Torebka polega na sprzedaży pełnego prawa własności do pojedynczych lokali, a także ich pakietów i całych pasaży w modelu najmu zwrotnego. Kupując lokal w pasażu już za około 300 tys. złotych i oddając go spółce w zarządzanie, inwestor czerpie zysk z tytułu wynajmu należącej do niego nieruchomości.

W umowie ma zapewniony, wypłacany kwartalnie przez 15 lat, 8-proc. zysk waloryzowany co roku o wartość wskaźnika inflacji. Spółka Czerwona Torebka, jest odpowiedzialna za komercjalizację i ponosi jednocześnie wszystkie koszty związane z posiadaniem nieruchomości, w tym m.in. ubezpieczenie, koszty bieżącej eksploatacji, a także koszty niezbędnych remontów i modernizacji.

Nasi klienci cenią sobie bezobsługowość oraz brak kosztów operacyjnych w ramach oferowanego przez nas produktu inwestycyjnego – mówi Tomasz Jurga, członek zarządu spółki Czerwona Torebka.

Oferta sprzedaży lokali w pasażach Czerwona Torebka jest skierowana do wszystkich inwestorów, którzy poszukują możliwości efektywnego pomnażania zgromadzonego kapitału. Są to zarówno właściciele firm, jak i osoby nieprowadzące własnej działalności gospodarczej.

Obecnie spółka zarządza 65 pasażami na terenie całego kraju. Ich poziom komercjalizacji wynosi około 90%. Wśród najemców pasaży Czerwona Torebka oprócz regionalnych przedsiębiorców, znajdują się znane ogólnopolskie marki takie jak Rossmann, Pepco, Neonet, MediaExpert czy Euro RTV AGD.

Czerwona Torebka to Grupa Handlowa, w skład której wchodzą trzy ogólnopolskie sieci: Małpka Express (sieć sklepów typu convenience), Merlin.pl (wiodący wielobranżowy sklep e-commerce) oraz Dyskont Czerwona Torebka (sieć sklepów dyskontowych).

Jest to spółka akcyjna, która została założona w 2007 r. i stanowi kontynuację działalności prowadzonej przez Mariusza Świtalskiego, głównego akcjonariusza firmy oraz założyciela sieci Eurocash, Biedronka i Żabka.

INK

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram