Sieć pizzerii Domino’s Pizza otworzyła restaurację w trójmiejskim centrum handlowym Galeria Zaspa.
Restauracja Domino’s Pizza wzbogaciła ofertę gastronomiczną centrum, którą do tej pory tworzyły cukiernia Sowa oraz punkt ze zdrowymi koktajlami i przekąskami Zielona Wyspa.
W trójmiejskim lokalu znajduje się strefa „Pizza Theater”, dzięki czemu goście mogą obserwować cały proces przygotowywania dania. Lokale amerykańskiej marki specjalizują się w przygotowywaniu i dostarczaniu pizzy do klientów.
W Polsce firma otwiera zarówno własne lokale, jak i franczyzowe. Przedsiębiorcy, którzy myślą o własnym lokalu pod marką Domino’s Pizza muszą się liczyć z inwestycją na poziomie 95 tys. euro (kwota inwestycji uzależniona jest m.in. od posiadania własnego lokalu oraz przewidywanych kosztów adaptacji wynajmowanego lokalu).
Wśród korzyści płynących ze współpracy z tą sieć można wyróżnić dostęp do najlepszych lokalizacji, wsparcie marketingowe (m.in. kampanie ATL, reklama on-line), scentralizowane zakupy gwarantujące najniższe ceny oraz dostęp do gotowych rozwiązań (m.in. autorski system konwersji gwarantujący powtarzalność zakupu).