Rośnie sieć lokali amerykańskiej marki

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Dairy Queen

Wkrótce ruszy druga lokalizacja amerykańskiej sieci w Polsce. Lokal będzie działać w Warszawie, przy najbardziej prestiżowej ulicy miasta.

Drugi lokal Dairy Queen - tym razem stacjonarny - zostanie uruchomiony przy ul. Nowy Świat. Planuje się, że w ciągu pięciu lat pod tym szyldem będzie działać około 26 placówek. Kolejne zostaną otwarte już w najbliższych miesiącach.

Pierwszy punkt tej amerykańskiej sieci ruszył w formie wyspy kilka tygodni temu w warszawskim centrum handlowym Wola Park. Marka należy do Warrena Buffeta i oferuje lody i desery, w tym flagowy produkt firmy, serwowany do góry nogami Blizzard. Dopełnieniem są owocowe shake’i i smoothies oraz ciabatty. Operatorem sieci w Polsce jest spółka Sparrow4.

Pierwszy lokal Dairy Queen z amerykańskimi lodami otwarto w 1940 roku w stanie Illinois, USA. W latach 70-tych XX w. rozpoczęto ekspansję na rynki Azjatyckie oraz Bliskiego i Środkowego Wschodu, cały czas rozwijając się w segmencie lodów i deserów lodowych. W kolejnych latach oferta firmy rozszerzyła się o potrawy podawane na ciepło (m.in. burgery wołowe, kurczaki i wrapy oraz sałatki).

W roku 2001 otwarto pierwszą restaurację pod marką DQ Grill & Chill, serwującą zarówno lody jak i dania na ciepło. Teraz firma posiada więc dwa formaty lokali: oferujące tylko lody pod marką Dairy Queen oraz oferujące zarówno lody jak i dania na ciepło pod marką DQ Grill & Chill. Oba koncepty będą rozwijane w Polsce.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram