Każdego miesiąca przybywa placówek CUK Ubezpieczenia. Otwierane są zarówno biura własne, jak i franczyzowe.
Obecnie cała sieć liczy 198 placówek, w tym 53 to placówki własne i 145 partnerskich. Do końca roku planuje się otworzyć kilka kolejnych. Dodatkowo, na terenie całego kraju działa kilkuset niezależnych doradców CUK.
– W nadchodzącym roku rozwój franczyzy CUK będzie odgrywał kluczową rolę dla firmy. Franczyza stanowi bardzo istotny udział w całości sprzedaży, który z roku na rok cały czas rośnie – mówi Monika Grabowska, dyrektor rozwoju sieci zewnętrznej multiagencji CUK Ubezpieczenia.
W 2016 roku firma rusza też z Akademią Partnera. Jest to projekt, dzięki któremu franczyzobiorcy będą mogli rozwijać i podnosić swoje kompetencje niezbędne do zarządzania biznesem. Nie zabraknie również nowych systemów motywacyjnych.
– Cały czas stawiamy na jak najlepsze relacje z naszymi partnerami i planujemy pracować nad nimi równie intensywnie jak do tej pory – deklaruje Monika Grabowska.
Multiagencja CUK Ubezpieczenia to jeden z liderów w branży ubezpieczeniowej. Swoim partnerom gwarantuje dostęp do oferty około 30 Towarzystw Ubezpieczeniowych. Dzięki temu każdy z nich może oferować klientom produkty ubezpieczeń komunikacyjnych, na życie, domu i mieszkania, firmy oraz najnowsze produkty dostępne na rynku, m.in. ubezpieczenie następstw zachorowania na raka czy IKZE. Minimalna kwota inwestycji we własną placówkę pod logiem CUK wynosi 10 tys. zł.