Rośnie konkurencja mobilnym lodziarniom  

Autor: Redakcja
Data dodania: 10 marca 2015
Kategoria:
Foto: Lody Bonano

Foto: Lody Bonano

Kolorowa przyczepka z charakterystycznym, żółto-zielonym logo może się stać trwałym elementem pejzażu nadmorskich kurortów. Wszystko za sprawą nowego konceptu franczyzowych sieci lodziarni Lody Bonano, które od tego sezonu rozszerzają ofertę współpracy o mobilny punkt sprzedaży – Lodobus.

Lodobus to nic innego jak homologowana, jednoosiowa przyczepka o wymiarach 3x2 m, którą można przemieszczać w dowolne miejsce przy pomocy zwykłego samochodu osobowego. Standardowo taka mobilna lodziarnia umożliwia sprzedaż flagowego produktu sieci – amerykańskich „świderków”, a dodatkowo pozwala rozszerzyć ofertę o granity, gofry czy shake'i.

Pomysł na stworzenie Lodobusa powstał w odpowiedzi na coraz liczniej spływające do nas zapytania oraz oczekiwania potencjalnych franczyzobiorców dotyczące sprzedaży Lodów Bonano właśnie w przyczepkach gastronomicznych – mówi Anna Kiryluk, odpowiedzialna za rozwój sieci franczyzowej Lody Bonano.

Nowa oferta dedykowana jest zarówno dla obecnych franczyzobiorców, którzy chcą od nowego sezonu rozszerzyć swoją sprzedaż o kolejną, tym razem mobilną lokalizację, ale też dla tych wszystkich, którzy dopiero rozpoczynają przygodę z biznesem franczyzowym.

Ze względu na charakterystyczną kolorystykę, Lodobus idealnie wpasowuje się w krajobraz nadmorskich kurortów i miejscowości turystycznych, a także plaż, parków czy deptaków. Jest też rozwiązaniem na sprzedaż lodów bezpośrednio na parkingach przy centrach handlowych – dodaje Anna Kiryluk.

Pomimo swoich gabarytów, Lodobus wykonano ze specjalnej, warstwowej płyty, co sprawia, że jest stosunkowo lekki i trwały. Przyczepę wyposażono w zabudowę meblową, niezbędne półki, blaty, szafki, ladę i kącik sanitarny. Obrandowany zgodnie z identyfikacją całej sieci Lodobus, posiada rozprowadzoną, gotową instalację elektryczną i wodno-kanalizacyjną z obiegiem zamkniętym.

Koszt zakupu Lodobusa to 25 tys. złotych netto. Cena nie obejmuje maszyny do lodów, której jednak nie trzeba kupować, a wystarczy wydzierżawić na okres trwającego sezonu. Miesięczny koszt franczyzy to 600 zł.

Pierwsza lodziarnia marki Bonano powstała w 2003 roku w Białymstoku. W nadchodzącym sezonie, Lody Bonano będą dostępne w ponad 200 miejscach w całym kraju oraz w Chorwacji, Belgii i Anglii. Najpopularniejszym produktem lodziarni są kultowe już „świderki”, dostępne w ponad 30 rodzajach smaków i wielu formach.

INK

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram