Polska firma Arkus & Romet Group, właściciel marki Romet, w ofercie której znajdują się m.in. rowery i motocykle, rozwija nową strategię współpracy partnerskiej. Oferuje takie formaty działania jak: franczyza rowerowa, motoryzacyjna i pełnoasortymentowa. Jak powiedział nam Tomasz Bryk, kierownik rozwoju sieci Romet Partner nowa strategia działa od lutego br. i już przynosi korzyści.
– Nowe formaty franczyzy zostały uruchomione około trzech miesięcy temu. Od początku tego roku pozyskaliśmy 10 nowych franczyzobiorców. Z kolei całą sieć franczyzową tworzy 170 partnerów – zaznacza Tomasz Bryk.
W ocenie kierownika rozwoju sieci Romet Partner, jest to bardzo dobry wynik, z uwagi na to, że sieć franczyzowa Arkus & Romet Group jest rozwijana stosunkowo niedawno.
– System partnerski uruchomiliśmy w 2010 roku. Dziś mamy oddziały nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Od 2013 roku sklepy naszej marki działają w Czechach i na Słowacji. Prowadzimy także zaawansowane rozmowy z partnerami na Węgrzech i w Niemczech – dodaje Tomasz Bryk.
Marka Romet ma ugruntowaną pozycję na rynku. Firma skupia swoją uwagę na nowoczesnych rozwiązaniach konstrukcyjnych i trendach obowiązujących w stylistyce jednośladów na świecie. Zaawansowane technologicznie rozwiązania, współpraca ze światowej sławy dostawcami podzespołów i osprzętu sprawiają, że produkty Romet zdobywają zaufanie zarówno w kraju, jak i za granicą.