Rok 2012 pod znakiem ekspansji

Autor: Redakcja
Data dodania: 9 stycznia 2013
Kategoria:
lotos-paliwa

lotos-paliwa

Spółka LOTOS Paliwa ma powody do radości –  nowy rok powitała na 401 stacjach paliwowych w całym kraju. Priorytetem firmy pozostaje ekspansja ekonomicznych stacji LOTOS Optima – także w systemie franczyzowym. 

W Polsce funkcjonuje łącznie 401 stacji paliwowych Lotos i Lotos Optima. 154 z nich prowadzonych jest przez franczyzobiorców, z czego tylko w zeszłym roku przybyło 29. Spółka stawia głównie jednak na nową markę – Lotos Optima, która oferuje najwyższej jakości paliwa w optymalnej cenie.

Na stacjach Optima klienci mogą zatankować do swoich samochodów olej napędowy oraz benzyny bezołowiowe 95 i 98. Asortyment produktów i usług poza paliwowych jest dopasowywany odpowiednio do ekonomicznego profilu sieci. Chętnych do podjęcia współpracy na zasadzie franczyzy nie brakuje. W zeszłym roku na podpisanie umowy franczyzowej zdecydowało się 20 franczyzobiorców (liczba wszystkich stacji Optima prowadzonych na zasadach franczyzy wynosi aktualnie 30).

Lotos Paliwa udostępnia franczyzobiorcom prawo do korzystania z marki i koncepcji biznesowej, a także udziela stałej pomocy handlowej i technicznej, jednocześnie nakładając obowiązek prowadzenia działalności zgodnie z wyznaczoną koncepcją. Koszty franczyzy są ustalane w każdym przypadku indywidualnie.

Grupa LOTOS osiągnęła w 2012 roku ponad 8-procentowy udział w sprzedaży i skutecznie realizuje plan rozwoju. Do 2015 r. planuje zwiększyć ten wskaźnik do 10%.


Adam Gieras

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram