Rodzina Wójcik nie jest już właścicielem sieci sklepów

Data dodania: 19 lutego 2016
Kategoria:

Spółka Wójcik Fashion, właściciel marek odzieżowych dla dzieci Wójcik i Ceremony została przejęta przez fundusz 21 Concordia, która jest teraz je większościowym udziałowcem.

Nowy właściciel poinformował o zmianach w zarządzie spółki i nowej strategii rozwoju. W skład nowego zarządu Wójcik Fashion wchodzi Robert Warnecki - prezes (współtwórca marki House, ekspert w zakresie restrukturyzacji i reorganizacji przedsiębiorstw) i Piotr Beltrani (wieloletni szef sprzedaży marek: Mohito, 4F, Reporter, Medicine). Natomiast z zarządu spółki odeszła dotychczasowa wiceprezes - Ilona Wójcik.

Jak powiedział Robert Warnecki, celem spółki jest umocnienie pozycji lidera w segmencie premium odzieży dziecięcej w Polsce. Opracowanie nowej strategii sklepu retailowego i wdrożenie strategii marketingowej będą wspierać dalszy rozwój firmy.

Nowy zespół projektantów stawia na atrakcyjność modową i rozwój produktu poprzez wprowadzenie nowych grup asortymentowych oraz linii stylistycznych spełniających oczekiwania wymagającej grupy docelowej. 

W najbliższym czasie zaplanowaliśmy zrównoważony rozwój sieci sprzedaży w Polsce oparty na sklepach własnych, franczyzowych oraz nowoczesnym sklepie internetowym. Spółka będzie dalej wspierać segment handlu hurtowego oraz aktywnie pozyskiwać nowe rynki zbytu i rozwijać sprzedaż na rynkach zagranicznych – komentuje nowy prezes Wójcik Fashion.

Fundusz 21 Concordia został założony w 2013 roku, współpracuje z 21 Partners, europejską grupą inwestycyjną działającą w obszarze private equity we Francji, Włoszech, Szwajcarii i w Polsce. Wójcik Fashion sp. z o.o. działa na rynku od 1987 roku. Do firmy należą marki – Wójcik i Ceremony. Z kolei Wójcik oferuje ubrania dla dzieci w wieku od 0,5 roku do 12 lat w segmencie marek premium.

Ceremony to marka z ekskluzywnymi ubrankami dla dzieci od momentu urodzenia do ukończenia pierwszego roku życia. Spółka za granicą otwiera butiki Ceremony na zasadzie franczyzy, a w kraju - własne. Średnia powierzchnia salonów wynosi 70 m². Firma prowadzi sklep internetowy od 2010 roku, w którym są dostępne produkty wszystkich marek.

W Polsce sieć salonów Wójcik liczy aktualnie 37 placówek, w tym sklepy własne (7) oraz franczyzowe (30). Kolekcje marki sprzedawane są także w sklepach partnerskich. Marka obecna jest również w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Czechach, Słowacji, Austrii, Rosji oraz na Ukrainie i Białorusi.

Nie wiesz która franczyza będzie dla Ciebie najkorzystniejsza? Zobacz nasz katalog franczyz i wybór stanie się prosty.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram