Rewolucja antycukrowa Fit Cake dotarła do Rumunii

Data dodania: 28 marca 2023
Kategoria:

Fit Cake, znana z innowacyjnego podejścia do zdrowych słodyczy w Polsce, rozszerza swoją działalność na rynek rumuński. Po sukcesie na rynku krajowym oraz otwarciu dwóch placówek na Malcie, planuje otwarcie co najmniej 20 lokalizacji w Rumunii w ciągu najbliższych pięciu lat.

Współpraca międzynarodowa Fit Cake

Rafał Kościuk, założyciel Fit Cake, nawiązał współpracę na Bałkanach. Franczyzę w Rumunii będzie prowadzić Laura Ciuhu, z wsparciem włoskiego przedsiębiorcy BEPPE IULIANO, kluczowego w początkowych negocjacjach. Rafał Kościuk akcentuje dynamiczny rozwój marki również na innych rynkach europejskich i światowych.

Fit Cake zdobyła popularność w Polsce, oferując zdrowe alternatywy dla tradycyjnych słodyczy. Teraz marka ekspanduje na rynki zagraniczne, włączając Maltę, Niemcy, Anglię, a obecnie Rumunię. Rafał Kościuk, we współpracy z Laurą Ciuhu, oficjalnie rozpoczyna działalność Fit Cake w Rumunii.

Ambitne plany rozwoju Fit Cake

Fit Cake przygotowało ambitny plan rozwoju na lata 2023–2030, zakładający otwarcie 150 nowych lokali do roku 2026, a do 2030 roku zwiększenie liczby franczyz do 300, z 10% udziałem na rynkach międzynarodowych.

Laura Ciuhu podkreśla współpracę z polską marką Fit Cake, mając na celu promowanie zdrowego stylu życia i dostarczanie zdrowych słodyczy w Rumunii. Rafał Kościuk ma ambitne plany ekspansji na rynki międzynarodowe, w tym wejścia na rynek amerykański i do Dubaju.

Fit Cake buduje globalną społeczność, składającą się z klientów, franczyzobiorców, dostawców, organizacji non-profit i inwestorów, wspierającą społeczną misję marki. Zaangażowanie franczyzobiorców w promocję autentycznych, zdrowych produktów przyczynia się do sukcesu marki.

Transparentność i zaufanie do produktów Fit Cake

Rafał Kościuk zwraca uwagę na zaufanie klientów i partnerów do marki, które wynika z autentyczności i transparentności oferowanych produktów. Fit Cake koncentruje się na oferowaniu prawdziwie zdrowych opcji, unikając pseudozdrowych produktów. Sukces marki w Rumunii potwierdza skuteczność tej strategii.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 22 000 zł netto + koszt remontu i wyposażania kawiarni w zależności od stanu lokalu
  • Opłata wstępna: zgodnie z wybranym pakietem FLEX
  • Opłata bieżąca: ustalana indywidualnie lub stała kwota 800 zł netto za markę FIT CAKE przy uwzględnieniu płatności terminowych zgodnie z 14 dniowym terminem płatności
  • Opłata marketingowa: brak

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design