Największa franczyzowa sieć restauracji szybkiej obsługi na świecie, prezentuje w swoich lokalach w Polsce nową identyfikację wizualną marki.
Jednym z jej elementów jest odświeżone logo. Zostało ono pokazane na wiosnę w Stanach Zjednoczonych, w Polsce pojawia się wraz z rozpoczynającą się kampanią nowego sandwicza BBQ Ribs.
Ewolucja logotypu jest potwierdzeniem kolejnego etapu w rozwoju marki. Poprzedzony został on udoskonaleniem menu oraz założeniem w USA SUBWAY® Digital – zespołu zajmującego się badaniem rozwoju technologii oraz tworzeniem strategii digitalowej brandu.
Wszystkie te działania były niezbędne, aby zapewnić marce możliwość dotarcia do odbiorców za pomocą wszystkich kanałów komunikacyjnych oraz potwierdzić ich przekonanie, że Subway® to smaczny, pożywny oraz korzystny wybór – mówi Fabiola Rios. Nowa identyfikacja wizualna powoduje, że łatwiej nam patrzeć na nią świeżym okiem, łatwiej jest także myśleć o niejw sposób innowacyjny. Nowy logotyp jest przejrzysty, autentyczny, a jednocześnie nawiązuje do historii marki.
Odważny, świeży, nowoczesny design zamknięty w czytelnych layoutach i wyrazistych kolorach jest kwintesencją marki. Z dużym wyczuciem został dostosowany do współczesnych realiów, potrzeb i wymagań wszystkich platform komunikacyjnych.
Nowym elementem identyfikacji wizualnej jest Choice Mark. Kultowe strzałki Subway® zostały uproszczone i przekształcone w wyraźny znak rozpoznawczy. W jasny sposób oddaje on m.in. jeden z wyróżników marki: możliwość wyboru. Każdego dnia na całym świecie przyciąga do restauracji Subway® kolejnych gości.
Nowe logo oraz inne elementy wizualne pojawiają się we wszystkich polskich restauracjach SUBWAY, w przekazach medialnych oraz mediach społecznościowych od czwartego kwartału 2017 roku.