Reporter Young, sieć sklepów odzieżowych dla dzieci i młodzieży zwiększa liczbę placówek w galeriach handlowych. W planach ma m.in. otwarcie salonu w Galerii Neptun w Starogardzie Gdańskim.
W tym roku właściciel sieci spółka TWA Retaile oddała do użytku kilka nowych salonów. Nowe sklepy pojawiły się m.in. w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu, Galerii Malta w Poznaniu. W połowie roku kolejne salony Reporter Young zostały otwarte w CH Ferio Konin, Galerii Tęcza w Kaliszu, Galerii Katowickiej oraz Galerii Warmińskiej w Olsztynie.
Otwarcia były też w Warszawie. Sklepy Reporter Young pojawiły się w centrum Blue City oraz Focus Mall Rybnik. W najbliższych planach inwestorra jest z kolei otwarcie salonu w Galerii Neptun w Starogardzie Gdańskim (otwarcie sklepu nastąpi wraz z oddaniem galerii do użytku wiosną 2015 roku).
Standardowo sklepy sieci Reporter Young mają powierzchnię od 50 do ponad 100 m², znajdują się w miastach powyżej 40 tys. mieszkańców. Obecnie marka rozwijająca się w oparciu o kilka kanałów dystrybucji, w tym franczyzę posiada w Polsce ponad 90 sklepów regularnych i około 30 sklepów współpracujących - tzw. kornerów.
Jak podaje TWA Retaile, marka Reporter Young rozwija sprzedaż w kraju i za granicą za pośrednictwem kilku kanałów dystrybucji - sprzedaż detaliczna (sklepy własne i franczyzowe) oraz sprzedaż hurtowa (sklepy multibrendowe oraz kornery). W zależności od formy współpracy wymagane jest różne zaangażowanie partnerów co do pracy własnej oraz kapitału.
Spółka TWA Retail działa na rynku odzieży dziecięcej od ponad 15 lat. Jej główny profil działalności to projektowanie odzieży, nadzór nad jej produkcją oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna w sieci sklepów monobrandowych. Ubrania oferowane w sieci sklepów Reporter Young przeznaczone są dla dzieci i młodzieży w wieku od kilku do kilkunastu lat.
INK