Marka Reporter Young zapowiada rozwój sieci sprzedaży w Polsce i za granicą. Tylko do końca kwietnia tego roku planowane jest otwarcie 14 sklepów.
Na koniec tego firma chce mieć w Polsce 72 salony. W długookresowych planach na koniec 2014 roku salonów ma być 100. Tylko w okresie do końca kwietnia zaplanowanych jest 14 otwarć a w sezonie jesienno- zimowym kolejnych 6. Równolegle prowadzony jest także rozwój sieci sprzedaży za granicą.
W 2011 roku właściciel marki - spółka TWA Retail uruchomiła 14 nowych placówek Reporter Young. Sklepy mają powierzchnię od 50 do 90 mkw. i są zlokalizowane w miastach mających powyżej 40 tys. mieszkańców. Obecnie sieć Reporter Young dysponuje blisko 70 salonami własnymi i franczyzowymi w Polsce, 18 w Rosji i 1 w Gruzji.
TWA Retail Spółka z o.o. Spółka Komandytowa działa na rynku odzieży dziecięcej od ponad 14 lat. Jej główny profil działalności to projektowanie odzieży, nadzór nad jej produkcją oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna w sieci sklepów monobrendowych. Ubrania oferowane w sieci sklepów Reporter Young przeznaczone są dla dziewczynek i chłopców w wieku szkolnym.