Rekordowe zainteresowanie franczyzą sklepów medycznych Samo Zdrowie

Autor: JCB
Kategoria:

Do sieci należy już ponad 30 placówek w całej Polsce. Sklepy działają zarówno w większych, jak i mniejszych miastach, a ich główny asortyment stanowi sprzęt medyczny refundowany przez NFZ.

Pierwszy sklep medyczny założony przez właścicielkę sieci, Edytę Braszkowską powstał w 2011 roku w Kwidzynie. W 2014 roku ruszyła pierwsza placówka franczyzowa, a z każdym kolejnym rokiem rozwój sieci nabierał tempa. Bieżący rok okazał się pod tym względem rekordowy.

– To bardzo pracowity rok, otworzyliśmy do tej pory 11 nowych placówek. To rekord, ale również trudne wyzwanie, aby utrzymać wysoki poziom naszego doradztwa oraz nie zaniedbać już istniejących placówek – mówi Edyta Braszkowska, informując, że w tym roku zostały wprowadzone szkolenia produktowe dla całej sieci prowadzone razem z Ortopedio z Grupy Neuca oraz Reha-fund. – Na dzień dzisiejszy posiadamy 31 sklepów franczyzowych oraz 1 własny. Kilku z naszych franczyzobiorców zastanawia się na otwarciem kolejnych placówek, są już wybrane lokalizacje – dodaje Braszkowska.

Lokal pod sklep medyczny powinien być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (wymóg NFZ). Korzystna z pewnością jest też dostępność parkingu w pobliżu. Dobre lokalizacje to np. te w pobliżu szpitala, dużej przychodni czy gabinetu fizjoterapii.

Analizujemy daną lokalizacje z franczyzobiorcą, wspólnie badamy rynek, podpowiadam, na co jeszcze musimy zwrócić uwagę, jaki lokal wybrać itp. Przyznaję jednak, że nasi franczyzobiorcy potrafią mnie często zaskakiwać swoimi propozycjami lokalizacji, mają też wiele argumentów, dlaczego akurat to miejsce, a ja zawsze biorę je pod uwagę, gdyż znajomość danej miejscowości i lokalnego rynku jest oczywiście bezcenna – podkreśla Edyta Braszkowska.

Sklepy medyczne Samo Zdrowie powstają w całej Polsce, w miastach różnej wielkości. Większość z nich działa w małych i średnich miastach jak np. Płock, Iława, Otwock czy Tomaszów Lubelski. Koszt inwestycji w placówkę wynosi obecnie ok. 70 tys. zł netto, co oznacza, że wzrósł w tym roku o ok. 10 tys. zł. Ma to związek ze wzrostem cen usług (np. remontowych), jak i produktów (artykułów do sklepu). Wstępna opłata franczyzowa za przystąpienie do sieci, która jest wliczona w powyższą kwotę, pozostała bez zmian i nadal wynosi 15 tys. zł netto.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 60 000 zł (z opłatą wstępną)
  • Opłata wstępna:
  • Opłata bieżąca: 1000 zł
  • Opłata marketingowa: brak

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram