Reklamy w windach jadą w górę

Autor: Redakcja
Kategoria:
Reklamy w windach

Valere Grupa Mediowa, właściciel i operator marek Liftboards i reklamywwindach.pl planuje w tym roku uruchomienie kolejnych kilkunastu jednostek franczyzowych.

– Obecnie posiadamy 28 jednostek franczyzowych i partnerskich, w tym jedną własną. Nasze działania koncentrują się na rozwoju sieci, pozyskiwaniu nowych lokalizacji i partnerów na terenie całego kraju. W 2013 roku udało nam się znacząco zwiększyć zasięg działania uruchamiając 19 nowych jednostek w różnych miastach – mówi portalowi Franczyzawpolsce.pl Grzegorz Jakubowski, manager ds. rozwoju sieci Valere Grupa Mediowa.

Zaznacza, że specyfika branży reklamowej jest ściśle powiązana z sytuacją gospodarczą przedsiębiorców i działaniami jakie podejmują.

Reklamy w windach

– Nasza oferta reklamy w windach, to określony kanał dotarcia, estetyczna forma i dobra oferta cenowa w porównaniu do innych nośników. Pozwala to z optymizmem patrzeć w przyszłość i planować dalszy rozwój sieci wraz z naszymi franczyzobiorcami – opowiada.

W ocenie Grzegorza Jakubowskiego, koniunktura na reklamę outdoorową na nowoczesnych nośnikach, jakie posiada Valere Grupa Mediowa powinna osiągać stopniowy wzrost. Widać to na przykładzie wyników franczyzobiorców z różnych regionów kraju. Podkreśla, że otrzymują oni stabilne wsparcie od firmy macierzystej.

– Naszym partnerom proponujemy szkolenia produktowe i sprzedażowe, wsparcie merytoryczne, jak i pozyskiwanie klientów ogólnopolskich dla całej sieci. Ponadto oferujemy wsparcie graficzne i poligraficzne – kontynuuje Grzegorz Jakubowski.

Franczyzobiorca, który chce działać w ramach tej sieci powinien dysponować kapitałem w granicach 10 tys. zł netto i posiadać środki na rozpoczęcie działalności i bieżące opłaty czynszowe (kwota jest zależna od ilości nośników). Średnio wynosi około 2 tys. zł miesięcznie. Przy zaangażowaniu w pracę i aktywnym działaniu, zwrot z inwestycji powinien nastąpić w okresie od 2-3 miesięcy do około pół roku, w zależności od ilości nośników w danym mieście.

Grzegorz Jakubowski dodaje, że rynek reklamowy w segmencie jakim plasuje się system franczyzowy „reklama w windach” jest jednym z najbardziej rozwojowych obszarów. Pomimo różnorodności nośników reklamowych stabilnie wzrasta.

Valere Grupa Mediowa posiada 3,6 tys. tablic reklamowych w strukturze całej sieci. Przyjęta strategia rozwoju zakłada wzrost sieci franczyzowej, pozyskanie nowych lokalizacji i partnerów franczyzowych zarówno na terenie kraju, jak i za granicą.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram