Reklama, która zagości w domu na dłużej

Autor: Redakcja
Data dodania: 16 października 2015
Kategoria:
Foto: Gazeta Mikro TV
Nowy nośnik reklamowy dostępny we franczyzie.

Reklama dźwignią handlu. Tylko jak sprawić, by potencjalny klient nie wyrzucił otrzymaną ofertę do kosza a nośnik reklamowy stał się narzędziem do zarabiania partnerom biznesowym?

Wydawca gazety Mikro TV - firma Biznes Partner Mikołaj Roszczak przekonuje, że takim magnesem jest darmowy program telewizyjny z załączonymi kuponami rabatowymi.

Głównym celem Mikro TV było stworzenie trwałego nośnika reklamowego na rynku. Żeby nie zginąć wśród ulotek i gazetek reklamowych wprowadziliśmy 14-dniowy program telewizyjny oraz kupony rabatowe do gazety. Idąc dalej wprowadziliśmy kupony rabatowe na naszą stronę internetową. Dzięki temu, jeśli wykorzystamy miejsce reklamowe w gazecie możemy dalej zarabiać sprzedając kupony tylko w wersji elektronicznej. Prowadząc swoją działalność na terenie dwóch powiatów zdecydowaliśmy na uruchomienie sieci franczyzowej i udostępnić nasz produkt biznesowy innym przedsiębiorcom – opowiada Mikołaj Roszczak, redaktor naczelny Mikro TV.

Franczyzobiorca dostaje od wydawcy okładkę specjalnie przygotowaną pod jego powiat, strony z programem telewizyjnym, krzyżówkę i szablon na kupony rabatowe. Rolą franczyzobiorcy jest pozyskanie firm na lokalnym rynku które będą się reklamować. Franczyzodawca oferuje z kolei pełne szkolenie i wsparcie graficzne oraz sprzedażowe. Plan na nadchodzący rok firma ma ambitne.

Mamy obecnie 2 jednostki własne i 6 franczyzowych. Do końca 2015 roku chcielibyśmy mieć 10 jednostek franczyzowych. Do końca 2016 roku chcemy mieć już około 60 jednostek franczyzowych – zaznacza Mikołaj Roszczak.

Wydawca bezpłatnej gazety stawia zarówno na osoby doświadczone w branży, które chcą powiększyć zakres swoich usług, jak i na osoby bez doświadczenia.

Oferując współpracę osobom bez doświadczenia wprowadziliśmy specjalną ofertę pomocy przy projektach graficznych oraz z pełną obsługą graficzną. Dlatego osoba, która jest dobrym sprzedawcą a nie radzi sobie z obsługą programów graficznych też może z nami współpracować. Oczywiście, jak w każdym biznesie nasz partner musi być osobą przedsiębiorczą – podsumowuje Mikołaj Roszczak.

Koszty związane z wydawaniem własnej gazety Mikro TV to 3999 zł brutto opłaty wstępnej i 299 zł brutto opłaty bieżącej.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram