Regionalny debiut brandu zwykle w znanym centrum handlowym

Autor: Redakcja
Data dodania: 10 października 2014
Kategoria:
Regionalny debiut brandu zwykle w znanym centrum handlowym; Silesia City Center

Regionalny debiut brandu zwykle w znanym centrum handlowym; Silesia City Center

Polskie i zagraniczne  marki coraz częściej wybierają centra handlowe na regionalny debiut swojego brandu. Potwierdzają to zarządcy Silesia City Center twierdząc, że jest to miejsce śląskiego debiutu zarówno światowych marek sieciowych, jak i tworzonych przez polskich designerów. Tylko w ciągu ostatnich 3 lat swój regionalny debiut miało tutaj 31 brandów. 

Silesię wybierały m.in. sieć Starbucks, COS, czyli młodsza siostra H&M, LaMania, która zdecydowała się na drugi butik w Polsce właśnie w Silesii, concept store Together czy Burberry, dla którego był to dopiero 3 salon po sklepie w Poznaniu i Warszawie. Skąd to zainteresowanie? Zdaniem Ewy Marcinek, dyrektor Silesia City Center powodem jest wciąż rosnąca pozycja centrum handlowego na regionalnym rynku.

- Ryzyko lokalnego debiutu dla marki w Silesia City Center jest znacznie niższe niż w innych miejscach w regionie. Powodem jest bardzo szeroki zasięg galerii, a tym samym rynek dla najemcy, daleko wykraczający poza Katowice - mówi przedstawicielka Silesii.

Debiutują odzieżowi giganci i polscy designerzy

Dziś najczęściej na śląski debiut w Silesii decydują się marki odzieżowe z wyższej półki. W ostatnich 3 latach debiutowały tutaj m.in. Weekend by Max Mara, Tommy Hilfiger, Marc O’Polo, Coccinelle, Furla, Guess, PINKO, Furla i Pennyblack. Silesię upodobały sobie także polskie marki tworzone przez rodzimych designerów m.in. La Mania, Bizuu, Furelle czy multibrandowy concept store Together z ubraniami m.in. Roberta Kupisza i duetu Paprocki&Brzozowski. Nie zabrakło także popularnych sieci m.in. LC Waikiki czy New Balance.

INK

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 30 listopada 2022
Polacy chcą żyć zdrowo, przedsiębiorcy mogą na tym zarobić
Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram