Redberry: Rozwój w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców

Autor: Redakcja
Data dodania: 2 kwietnia 2013
Kategoria:
redberry

Redberry, sieć oferująca mrożone jogurty wkrótce powiększy sieć o dwa lokale franczyzowe. Spółka prowadzi również rozmowy z franczyzobiorcami zainteresowanymi otwarciem kolejnych placówek. 

Obecnie w ramach sieci działają cztery własne bary w Warszawie: w Centrach Handlowych Arkadia, Złote Tarasy, Blue City i na Dworcu Centralnym oraz punkt franczyzowy we Wrocławiu w CH Magnolia. Najbliższe otwarcia planowane są w centach handlowych w Białymstoku i Radomiu.

Uruchomienie stoiska to dla potencjalnego franczyzobiorcy wydatek rzędu 150 – 200 tys. zł. Miesięczna opłata bieżąca to około 6 proc. od osiąganego obrotu. Spółka stawia na współpracę z partnerami gotowymi otworzyć lokal w mieście powyżej 100 tys. mieszkańców – najlepiej w dużym centrum handlowym.

Redberry sp. z o.o. to sieć spożywcza oferująca mrożone jogurty o obniżonej kaloryczności. Są one serwowane z licznymi dodatkami. Klienci mają do wyboru m.in. soki owocowe, dodatki zbożowe, polewy, posypki, wiórki czekoladowe, żelki i pianki.

Adam Gieras

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram