Grupa zamierza otworzyć w całym 2009 roku łącznie po kilkanaście salonów pod markami Top Secret (głównie działających na zasadach franczyzowych) i Textilmarket.
Sprzedaż całego sektora modowego Redan (Top Secret, Troll i sprzedaż zagraniczna) w I półroczu b.r. wyniosła 65,7 mln zł i zamknęła się stratą w wysokości 10 mln zł na poziomie zysku na sprzedaży. Pomimo kryzysu, ten sektor działalności utrzymuje poziom sprzedaży. Jak przyznaje spółka, dzieje się tak dzięki rozwojowi sieci sklepów franczyzowych, w tym przez przejmowanie placówek innych marek, które nie podołały kryzysowi.
W I półroczu 2009 r., Grupa zwiększyła przychody ze sprzedaży. Osiągnęły one poziom 138,3 mln zł i wzrosły o 0,5% w stosunku do I półrocza roku poprzedniego. Strata na sprzedaży wyniosła 8,5 mln zł, a strata netto 16,2 mln zł.
FwP, 02 września 2009r.