Redan przyspieszył

Autor: Redakcja
Data dodania: 13 stycznia 2014
Kategoria:
Redan

Redan

O 23% (do 43 mln zł) wzrosły w listopadzie br. licząc r./r. obroty Grupy Redan, właściciela marek odzieżowych Top Secret, Troll, Drywash i Happy Kids oraz sieci dyskontowej TextilMarket. Wysoka dynamika przychodów została osiągnięta zarówno w segmencie dyskontowym oraz fashion. Zarząd Redan S.A. liczy na udaną sprzedaż w grudniu.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z uzyskanych w listopadzie obrotów, zarówno w segmencie dyskontowym i modowym. Bardzo dobrą passę kontynuowała sieć TextilMarket, która w minionym miesiącu poprawiła sprzedaż licząc r./r. o ponad jedną czwartą, przy utrzymaniu powierzchni handlowej, praktycznie na poziomie z 2012 roku. Jednocześnie segment fashion odrobił w listopadzie obroty utracone w poprzednim miesiącu – mówi Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan S.A. – To dobry prognostyk na udaną grudniową sprzedaż, która ze względu na sezonowość ma kluczowe znaczenie w branży.

Narastająco przez 11 miesięcy przychody Grupy Redan sięgają 410,7 mln zł, czyli 7,5% więcej niż rok wcześniej. Na koniec listopada powierzchnia handlowa sieci wyniosła 100,5 tys. m2, co oznacza 1,4% przyrost r./r.

- Segment dyskontowy stanowi silny fundament do budowania wyniku w tym roku – podkreślił Bogusz Kruszyński. Sieć TextilMarket w listopadzie osiągnęła obroty w wysokości 21,4 mln zł, czyli o 27% większe niż przed rokiem. Sprzedaż od stycznia do listopada br. wynosiła 210,5 mln zł i była wyższa o ok. 7% r./r. Sieć sprzedaży segmentu dyskontowego na koniec listopada składała się z 283 sklepów o łącznej powierzchni 61,6 tys. m2, co oznacza przyrost o niecałe 1%.

- W segmencie modowym dobra sprzedaż uzyskana w listopadzie potwierdziła, że przygotowana kolekcja jesienno/zimowa odpowiada na potrzeby klientów. W minionym miesiącu, kiedy sklepy były już prawidłowo zatowarowane, osiągnęliśmy znaczącą poprawę obrotów. Były one wyższe o 20% licząc r./r. i o 14,5% licząc m./m. W znaczącej poprawie z pewnością pomogły również prowadzone działania wspierające sprzedaż – powiedział wiceprezes Redan S.A.

W sieci modowej sprzedaż w listopadzie poprawiła się o 20% r./r. do 21,5 mln zł. Z tego, ze sprzedaży w kanale e-commerce uzyskano 2,6 mln zł, co oznacza prawie 13% wzrost względem listopada 2012 r. Narastająco, od stycznia do listopada br., przychody ze sprzedaży artykułów marek Top Secret, Troll i Drywash wyniosły 200,2 mln zł, co oznacza wzrost o blisko 8% r./r. W tym okresie handel w e-sklepach zapewnił 25,2 mln zł, czyli 37% więcej niż przed rokiem. Łączna powierzchnia sieci sprzedaży sektora fashion na koniec listopada 2013 r. wyniosła 38,9 tys. m2, co oznacza wzrost r./r. o ok. 2%.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram