Reaktywacja marki Happy Kids

Autor: Redakcja
Kategoria:
happy_kids
Grupa Kapitałowa Redan ponownie wprowadza do swojego portfolio markę odzieży dziecięcej Happy Kids. Reaktywacja marki spowodowana jest potrzebami zakupowymi grupy docelowej Top Secret. Ubrania dla dzieci uzupełniają ofertę pozostałych marek modowych na razie w sklepie internetowym www.topsecret.p
Ponowne wprowadzenie marki, która obecna była na rynku w latach 1997- 2006, wynika z potrzeb naszych klientów, którzy w większości posiadają lub deklarują chęć posiadania dzieci. Odzież Happy Kids, także naturalnie uzupełnia dotychczasową ofertę naszych marek
modowych, której stylistyka jest spójna z charakterem ubrań wiodącej marki Top Secret
–powiedział Bogusz Kruszyński, Wiceprezes Zarządu Redan S.A.

 

Odzież z kolekcji Happy Kids jest zgodna z trendami mody i dostępna jest w różnorodnej, przyjaznej dzieciom kolorystyce. Charakteru nadają jej liczne detale, kontrastowe wykończenia i aplikacje. Forma ubrań przede wszystkim umożliwia wygodę i jest stworzona do codziennego użytkowania i zabawy. W sprzedaży dostępny jest bardzo szeroki asortyment odzieży dla małych, większych i nieco starszych dziewczynek i chłopców, w przystępnych cenach. Kolekcja jest podzielona na kilka grup wiekowych - od niemowlaków, do 8-10 lat, z koncentracją na ubraniach dla dzieci do czwartego roku życia. W ofercie znajdują się t-shirty, sukienki, kurtki, spodnie dzianinowe i jeansowe, swetry z dobrej jakości tkanin i dzianin. Na stronach portalu znajdują się także stylizacje ułatwiające zakupy z kolekcji Happy Kids.

Odświeżone logo marki nadal nawiązuje do rozpoznawalnego znaku i działającej pod tą samą
nazwą Fundacji „Happy Kids”, dzięki czemu wszyscy klienci i użytkownicy marki staną się  w symboliczny sposób ambasadorami Fundacji i idei rodzicielstwa zastępczego. W wizji rozwoju całej Grupy Redan oraz strategii reaktywowanej obecnie marki dziecięcej wpisane jest stałe wspieranie działalności Fundacji.

Grupa Redan prowadzi działania wspierające powołaną w 2002 r. Fundację „Happy Kids”, której pomysłodawcą i Fundatorem jest Radosław Wiśniewski. Redan wspiera Fundację poprzez wolontariat pracowniczy oraz prowadząc w sklepach Top Secret sprzedaż papierowych, a w TextilMarket foliowych toreb, z których dochód jest całkowicie przekazywany na cele statutowe Fundacji. Wraz z reaktywacją marki Happy Kids w ofercie sklepu internetowego znalazły się kredki z logo nowego brandu, z zakupu których dochód zostanie przekazany Fundacji. W 2012 r. Redan S.A. przekazał Fundacji „Happy Kids” 307 tys. zł z tytułu sprzedaży toreb.

Fundacja „Happy Kids” zajmuje się tworzeniem i prowadzeniem Rodzinnych Domów Dziecka oraz propagowaniem idei rodzicielstwa zastępczego. Kompleksowy program budowania Rodzinnych Domów Dziecka zaowocował powstaniem siedmiu stale działających Rodzinnych Domów Dziecka, do których, pod opiekę profesjonalnych rodziców zastępczych, trafiają głównie rodzeństwa pozbawione możliwości dorastania w swoich rodzinach.

Redan SA jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll, Drywash i Happy Kids oraz sieci dyskontów odzieżowych TextilMarket. Spółka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram