Sylvester Stallone powrócił do roli Rocky’ego i Rambo w reklamie brytyjskiej sieci piekarni Warburtons.
Dlaczego wybór padł na Stallone? Jak tłumaczy Tim Boxall, dyrektor agencji WCRS Londyn, która odpowiada za kreację spotu, Warburtons każdego dnia ociera się o bohaterstwo, aby co rano dostarczyć świeże pieczywo do 16 tys. sklepów w całej Anglii. Marka potrzebowała bohatera, który oddałby ten klimat.
W spocie reklamowych zatytułowanym „The Deliverers” promującym brytyjską sieć Warburtons aktor występuje w roli pracownika jednej z piekarni. O świcie wpada do zakładu w stroju przypominającym postać z filmu „Rocky” i pomaga w przenoszeniu tac z gotowymi do pieczenia bochenkami chleba.
Następnie Stallone wciela się w postać wojennego weterana, który jest kierowcą firmowej ciężarówki Warburtons i prowadzi konwój z dostawą świeżego pieczywa do odbiorców. To dopiero początek przygody. Konwój prowadzony przez bohatera kultowych filmów akcji utyka w korku. Decyzja zapada szybko. Trzymając kosz z pieczywem Sylvester Stallone biegnie po dachach stojących samochodów i na czas dostarcza świeże bułki do sklepu.
{youtube}l-UyKkxNynI{/youtube}
INK