Pod marką QUIOSQUE otwarto kolejny lokal. Jest to trzeci salon w Rzeszowie.
Jak mówi manager ds. ekspansji QUIOSQUE Aleksandra Posiadła, Rzeszów to miejsce z ogromnym potencjałem dla marki. Wyniki sprzedaży w pozostałych dwóch salonach w tym mieście wskazują, że jest coraz większe zainteresowanie tą marką.
Aby zostać franczyzobiorcą QUIOSQUE należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m², w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 500 zł do 2 500 zł na 1m² netto.
Franczyzodawca zaznacza, że są trzy powody dla których warto otworzyć salon partnerski QUIOSQUE. To łatwiejsze wejście na rynek, bezpłatne korzystanie z „know how” marki oraz ograniczenie ryzyka handlowego i finansowego poprzez wejście w sprawdzony i skuteczny system.