Firma planuje, że połowa nowych salonów zostanie otwarta w ramach sieci franczyzowej.
W tym roku pod tą marką zostało otwarto około 15 nowych salonów. Grzegorz Tokarczyk dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju QUIOSQUE w rozmowie z franczyzwpolsce.pl ocenia, że pod względem rozwoju sieci franczyzowej rok 2017 był dla marki bardzo udany.
– Współpracujemy zarówno z nowymi partnerami, jak i z przedsiębiorcami, którzy są z nami od lat. Tym, co nam sprzyjało była z pewnością wzrastająca liczba nowych centrów handlowych usytuowanych w mniejszych miastach. Nasza strategia rozwoju zakłada obecność w takich lokalizacjach – mówi Grzegorz Tokarczyk.
Wskazuje też na trudności związane z sytuacją na rynku pracy. Coraz trudniej znaleźć wykwalifikowanego doradcę klienta do salonu sprzedaży. Ważnym wydarzeniem było podniesiecie od stycznia 2017 roku płacy minimalnej. Dla przedsiębiorców oznacza to wyższe koszty działalności.
– My nie boimy się tego, chcemy inwestować w ludzi. Weryfikacja płac, związana z nową ustawą, była dla nas impulsem do zmian w tym obszarze. Poszliśmy o krok dalej i od początku roku podnieśliśmy podstawowe wynagrodzenie wszystkim pracownikom naszych salonów ponad wymagane minimum oraz wprowadziliśmy nowy system motywacyjny. Dodam jeszcze, że w tym roku wdrożyliśmy nowy innowacyjny program szkoleniowy dla naszych sklepów, który pozwoli nam utrzymać przewagę konkurencyjną nad innymi firmami – kontynuuje Grzegorz Tokarczyk, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju QUIOSQUE.
Dodaje, że w 2018 roku firma planuje otworzyć kolejne 20 sklepów, z czego połowę będą stanowić salony partnerskie umiejscowione w lokalizacjach, które zapewniają sukces biznesowy bazując na profilu docelowych klientek marki, czyli kobiet w wieku 35+ .