Obecnie sieć sprzedaży liczy ponad 180 salonów, z czego połowa to sklepy partnerskie. W pierwszym kwartale 2020 roku marka inwestuje w modernizację salonów, a także restrukturyzuje sieć.
Jak pokazują trendy na rynku, w 2020 roku większość centrów handlowych oraz sieci odzieżowych zwalnia tempo rozwoju. Ze względu na mocne nasycenie rynku, nie powstają nowe, duże galerie. Budowane są raczej centra convinios w mniejszych miastach. Jest to zgodne z naszą strategią ponieważ stawiamy na mniejsze miejscowości. – mówi Małgorzata Larwa, Manager ds. Ekspansji
QUIOSQUE obecnie skupia uwagę i środki na istniejącej już sieci. Remontujemy nasze lokale lub zmieniamy miejsca w obiektach gdzie możemy uzyskać jeszcze lepsze lokalizacje. Przykładem są nasze salony w Jankach, Komornikach, Grudziądzu, Czyżynach – tam relokowaliśmy nasze salony w lepsze miejsca. – mówi Małgorzata Larwa, Manager ds. Ekspansji
Oczywiście marka planuje dalszy rozwój i na 2020 rok zaplanowała kolejne otwarcia. Marka stawia na mniejsze miejscowości. W planch jest otwarcie 10 nowych sklepów.
QUIOSQUE nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia - w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież w rozmiarach od 36 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.
Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z QUIOSQUE należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m2, w mieście powyżej 30 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 000zł do 2 500zł netto na 1m2.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji