Najbardziej rozpoznawalna marka ubezpieczeniowa w Polsce zwiększa zasięg sieci agencyjnej.
Ubezpieczyciel planuje, że w tym roku pod szyldem PZU pojawi się około 150 nowych biur agentów działających w standardzie "Agent 2.0".
– Wszystkie nasze biura agencyjne działają na unikatowym modelu opartym na wybranych elementach franczyzy. Mogą otwierać je tylko agenci wyłączni PZU. Obecnie posiadamy 1298 biur, a rok 2018 planujemy zamknąć stanem 1450 biur – mówi nam Dariusz Hendzelewski, główny specjalista ds. wsparcia rozwoju placówek agencyjnych PZU.
Dodaje, że aby być bliżej swoich klientów, firma wprowadziła koncept „Agent 2.0”, w ramach którego wspiera właścicieli biur agencyjnych zarówno w trakcie działań związanych z otwarciem placówki, jak i w trakcie jej dalszego funkcjonowania.
Wśród korzyści dla franczyzobiorców jest m.in. atrakcyjny system prowizyjny i możliwość otrzymania premii kwartalnej w wysokości 2 tys. zł. Firma przygotowuje też indywidualny projekt aranżacji wnętrza biura oraz wizualizację zewnętrzną.
– Co bardzo istotne, całe wyposażenie meblowe przechodzi od razu na własność agenta, a jego koszt ponosi ubezpieczyciel – wskazuje Dariusz Hendzelewski.
Szacowany koszt inwestycji związany z uruchomieniem franczyzowej placówki w sieci PZU wynosi około 5 tys. zł i zależy od lokalu, jakim dysponuje agent. W przypadku, gdy lokal jest w dobrym stanie koszt inwestycji może być zerowy.
Więcej informacji na temat oferty franczyzy PZU znajdziecie w naszej bazie systemów sieciowych.