Market budowlany PSB-Mrówka powiększy grono najemców Wodnego Parku Handlowego MARYWILSKA 44. To największy sklep znanej sieci w Warszawie.
W Wodnym Parku Handlowym MARYWILSKA 44 sklep PSB-Mrówka zajmie 2268 m² powierzchni, dodatkowo na zewnątrz znajdzie się duży ogród o powierzchni ok. 800 m² dla artykułów ogrodniczych. Będzie to zarazem największy market tej sieci w Warszawie.
W Polsce działa obecnie 250 sklepów sieci PSB -Mrówka. To najliczniejsza sieć detaliczna z sektora „dom i ogród” w Polsce, należąca do Grupy PSB, największej i najszybciej rozwijającej się sieci hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów dom i ogród. Grupa PSB działa na rynku od 19 lat.
Na koniec 2016 roku łączne przychody ze sprzedaży materiałów budowlanych składów, będących partnerami Grupy PSB wyniosły 5,7 mld zł. Oferta sklepów PSB-Mrówka jest adresowana do klientów detalicznych. Markę rozpoznaje już 52 procent Polaków.
- Długoterminowa analiza biznesowa i lokalne badania rynku pozwoliły nam zyskać pewność, że przy dynamicznie rozwijającym się budownictwie w przyległych do Warszawy miejscowościach i sąsiadujących gminach to właśnie PSB Mrówka ma szansę stać się najlepszą odpowiedzią na potrzeby nowo przybyłych mieszkańców i będzie dopełnieniem oferty remontowej i dekoracyjnej dla już realizowanych projektów. Nie bez znaczenia pozostaje wysoka frekwencja i rozpoznawalność, jaką cieszy się Centrum Handlowe MARYWILSKA 44. Umożliwi to klientom parku rozszerzenie zakresu zakupów o asortyment oferowany w markecie PSB-Mrówka - mówi o inwestycji Krzysztof Przybysz prezes firmy Stalko, partnera Grupy PSB.