Obniżone koszty rozpoczęcia współpracy, możliwość dzierżawy sprzętu i nowości produktowe – tym zachęca do wspólnego biznesu sieć zdrowych deserów mrożonych.
– Każdy kolejny sezon to mnóstwo nowych pomysłów i rozwiązań. Z roku na rok zauważamy coraz większe zainteresowanie deserem ICE’N’GO, zarówno wśród klientów, jak i potencjalnych partnerów. Nasza sieć punktów rozwija się coraz bardziej dynamicznie, a w każdym sezonie dołącza do nas po kilku nowych partnerów. Kluczowym warunkiem do nawiązania współpracy jest dysponowanie atrakcyjnym (pod kątem odwiedzalności przez grupę docelową, tj. rodziny z dziećmi, wycieczki szkolne) miejscem do prowadzenia sprzedaży. Preferowane lokalizacje to parki rozrywki, ogrody zoologiczne, deptaki nadmorskie, aquaparki, centra zabaw, centra nauki dla dzieci, miejsca o dużym natężeniu ruchu turystycznego – opowiada nam Marek Kordaszewski, prezes spółki ICE’N’GO!
Aby dołączyć do tej sieci, należy dysponować minimalnym kapitałem w wysokości 15 tys. zł. Co więcej, od nowych partnerów nie jest wymagany zakup stoiska sprzedażowego. Można skorzystać z dzierżawy sprzętu. Jest to bardzo bezpieczna opcja. Partner może spróbować i przekonać się jak wygląda współpraca z firmą.
– Obniżyliśmy maksymalnie koszty rozpoczęcia współpracy z ICE’N’GO. Proponujemy kilka modeli działania zakładające różny poziom zaangażowania finansowego, aby jak najbardziej dostosować się do potrzeb partnera – dodaje Marek Kordaszewski.
ICE’N’GO! to marka mrożonych deserów przygotowanych ze świeżego mleka, śmietany, owoców i soków oraz naturalnych aromatów. Konsystencja pojedynczych perełek powstaje w oparciu o opatentowaną technologię kriogeniczną z użyciem ciekłego azotu, w temperaturze -197C.
Technologia ta nie wpływa na zmianę struktury składników deseru, a szybkość zamrażania eliminuje magazynowanie wody w produkcie, zachowując jego naturalne walory smakowe. Deser nie zawiera środków konserwujących ani sztucznych dodatków. Intensywne kolory są wynikiem użycia owoców i ekstraktów z setek wodorostów.
Osoby zainteresowane działaniem w sieci ICE’N’GO mogą dowiedzieć się o szczegółach współpracy w naszej bazie systemów franczyzowych.
O szczegółach rozwoju własnej firmy pod logo ICE’N’GO opowiadają też franczyzobiorcy. Przeczytaj wywiad Zdrowy deser, słodki zysk.