Broaster Chicken, sieć lokali gastronomicznych działających na amerykańskiej licencji planuje rozwijać ten koncept w mniejszych miejscowościach. MJM Group, spółka zajmująca się ekspansją sieci w Polsce ocenia rynek średnich miast jako perspektywiczny.
Broaster Chicken z chrupiącym, smażonym ciśnieniowo kurczakiem ma ponad 10 tys. restauracji w USA. Jak mówi Małgorzata Mroczka, prezes MJM Group dzięki posiadanej przez firmę wyłącznej licencji na rynek europejski marka z sukcesem rozwija się na rynku polskim.
Do tej pory otwarto 8 lokali: w Kaliszu, Świdnicy, Zamościu, Chojnicach, Pile, Legnicy (BC Express), Oleśnicy (BC Mobile unit) i Kłodzku (BC Drive). MJM Group prowadzi też rekrutację.
– Broaster Chicken, a także inne marki z naszego portfela potrzebują managerów. Poszukujemy kucharzy i personelu pomocniczego do kuchni oraz osób do obsługi klientów – zaznacza Małgorzata Mroczka, prezes MJM Group.
INK