Przybywa restauracji w segmencie jedzenia na wagę

Autor: Redakcja
Data dodania: 1 sierpnia 2014
Kategoria:
Przybywa restauracji w segmencie jedzenia na wagę; Foto: Olimp

Przybywa restauracji w segmencie jedzenia na wagę; Foto: Olimp

Grupa Gastromall, właściciel sieci restauracyjnej Olimp otworzyła 23-ci lokal tej marki. Zainaugurował on działalność w nowo otwartym centrum biurowym Orange Office Park w Krakowie. 

Powierzchnia nowej restauracji Olimp, w której serwuje się danie na wagę to 500 m². Lokal podzielono na kilka stref, wydzielono część kawiarnianą, wypoczynkową oraz część ze stolikami w oszklonym atrium. Pomysł ważenia dania na talerzu przypadł do gustu Polakom i zagwarantował dobre warunki rozwoju firmom działającym w tym segmencie. Koncept ważenia dania na talerzu zapewnia wysoką rentowność i uchodzi za jeden z najbezpieczniejszych na rynku gastronomicznym.

Olimp w Orange Office to nowy rozdział w rozwoju marki, po raz pierwszy zastosowano innowacyjną linię wydawczą, podział lokalu na strefy, wykorzystano naturalne materiały - surowe i bielone drewno oraz nową kolorystykę ścian. Marka będzie wzmacniać obecność w budynkach biurowych. Jeszcze w tym roku Olimp zainauguruje działalność w krakowskich centrach biurowych Alma Tower, Enterprise Park oraz Software Park Avia.

W tym roku otwarto już 5 restauracji pod marką Olimp (CH Janki pod Warszawą, Wola Park w Warszawie,  Atrium Lublin, Amber Kalisz, Ferio Konin). Jest to jedna z największych i najszybciej rozwijających się sieci z jedzeniem na wagę w Polsce. W ciągu ostatnich 2 lat Grupa Gastromall czterokrotnie zwiększyła ilość lokali – wszystkie działają z sukcesem.

Grupa nieustająco poszukuje franczyzobiorców na terenie całej Polski. Kolejne umowy z zarządcami centrów handlowych i biurowych są w ostatnich fazach negocjacji. Z uwagi na szybki rozwój sieci Olimp poprzez franczyzę, została wdrożona platforma online, ułatwiająca partnerom biznesowym grupy oraz franczyzobiorcom prowadzenie lokali oraz codzienne zarządzanie restauracją. Projekt ma na celu zacieśnienie współpracy pomiędzy centralą a jednostkami franczyzowymi, a także zwiększenie potencjału marki Olimp oraz innych brandów grupy poprzez efektywne i sprawne zarządzanie.

Grupa Gastromall to właściciel 5 marek gastronomicznych w tym najbardziej rozpoznawalnych – Oimp, Lovit oraz najnowszej Companeros (restauracje z potrawami inspirowanymi kuchnią meksykańską).

INK

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram