- Na początku maja nastąpi otwarcie nowego oddziału Ślubnej Pracowni w województwie lubuskim, z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim. Natomiast w drugiej połowie roku oficjalnie ruszy oddział w Krakowie - zapowiada Zuza Kuczbajska, właścicielka Ślubnej Pracowni.
Firma rozwija się poprzez franczyzę od 2007 roku. Obecnie jej oddziały znajdują się w Warszawie (centrala), Olsztynie, Gdańsku, Katowicach oraz w Londynie. Wcześniej franczyzobiorców było więcej, ale część z nich wykruszyła się z sieci. Z tego powodu na początku tego roku Ślubna Pracownia wprowadziła nowe zasady rekrutacji.
Jej najważniejszym elementem jest trzydniowe szkolenie, w trakcie którego przyszli konsultanci mogą lepiej zapoznać się ze specyfiką tego biznesu. Mogą z niego skorzystać także osoby, które nie chcą zostać franczyzobiorcami, ale zamierzają prowadzić samodzielny biznes. Dla nich jednak kurs jest odpłatny. Pierwsze szkolenie właśnie się odbyło, a w jego efekcie dwie osoby zdecydowały się przystąpić do sieci Ślubnej Pracowni.
Firma zamierza kontynuować rekrutację franczyzobiorców, w szczególności zależy jej na osobach z największych miast w regionach, w których Ślubna Pracownia nie ma jeszcze swojego oddziału. Opłata za przystąpienie do sieci waha się od 10,5 do 20 tys. zł netto w zależności od obszaru działania danego franczyzobiorcy.
Poprzez franczyzę rozwija się jeszcze jedna sieć zrzeszająca konsultantki ślubne - Perfect Moments. Podobnie jak w Ślubnej Pracowni, można zauważyć w niej rotację. Obecnie, oprócz oddziału centralnego w Kielcach, należy do niej 5 jednostek franczyzowych.
JCB