O rozwoju sieci myśli także grupa R&D. Plany zakładają stworzenie w ciągu 36 miesięcy sieci liczącej około 50 salonów Guess. Do uruchomienia franczyzowych punktów handlowych w kilku polskich miastach przygotowuje się także toruńska firma Torpo. Pierwszy taki sklep ma zostać otwarty w Poznaniu.
Sieć odzieżowa Miss Trendy obejmuje obecnie 20 sklepów w całej Polsce, a do końca roku ma powstać 10 kolejnych punktów pod tym szyldem. Sieć kusi franczyzobiorców niskimi kosztami otwarcia sklepu, które rozpoczynają się od 25 tys. Volcano wyprzedziło Miss Trendy o trzy oczka i obecnie dysponuje 23 sklepami. Przedstawiciele spółki zapowiadają kolejne otwarcia jeszcze w 2009 roku. Trzecia z wymienionych na wstępie sieci - Moodo – urosła do 70 lokali. W maju, w rozmowie z portalem www.franczyzawpolsce.pl Grzegorz Kwinta Dyrektor ds.Handlowych Moodo Urban Fashion Mode mówił, że zgodnie z założeniami przyjętymi wcześniej w 2009 roku firma realizować będzie plan rozwoju sieci sklepów franczyzowych. Moodo zapowiada powiększenie sieci do 80 sklepów franczyzowych. Jak przyznał nasz rozmówca, jest to odpowiedni moment na tego typu działania. Tempo rozwoju sieci wskazuje na to, ze deklaracje te zostaną spełnione. Suma inwestycji, jaką powinien dysponować potencjalny franczyzobiorca wynosi od 40 tys. zł.
FwP , 16 września 2009r.