Przetasowanie na rynku odzieżowym

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Simple w galerii Askana
Przetasowanie na rynku odzieżowym

Monnari chce kupić odzieżową sieć sklepów należącą do spółki Gino Rossi. Szacowana wartość transakcji wynosi około 50 mln zł.

Zarząd Monnari podjął decyzję o złożeniu wstępnej niewiążącej oferty spółce Gino Rossi na zakup udziałów w Simple Creative Products. Chce sfinansować transakcję ze środków własnych.

Monnari ma już wycenę 100 proc. akcji Simple Creative Products oraz 50 proc. udziałów w spółce działającej pod nazwą S Trade Mark (spółka ta jest właścicielem znaku Simple).

W komunikacie Monnari podano, że warunki złożonej oferty obejmują m.in wartość udziałów Simple określoną w przedziale od 46 mln zł do 50,5 mln zł przy założeniu zerowego poziomu zadłużenia i gotówki, która stanowić będzie podstawę do określenia ostatecznej proponowanej ceny za Simple oraz że ostateczna proponowana cena zostanie ustalona po badaniu due diligence.

Monnari oczekuje ponadto, że do 23 lutego 2018 r. Gino Rossi odpowie, że udzieli spółce zgody na wyłączność w negocjacjach.

Warunkami zawieszającymi ewentualnej transakcji jest uzyskanie zgody Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na przejęcie przez Monnari Trade kontroli nad Simple. Przewidywany czas zakończenia negocjacji to 30 kwietnia 2018 roku.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram