Produkty Klasztorne - giełda i wzrost

Autor: Redakcja
Data dodania: 13 stycznia 2014
Kategoria:
Produkty Klasztorne

18 grudnia 2013 r. na parkiecie rynku NewConnect zadebiutowała spółka Produkty Klasztorne SA. Firma działa od 2007 roku, sprzedaje produkty spożywcze pod własną marką, m.in. w delikatesach Piotr i Paweł czy Organic - Farma Zdrowia.

 

 

Firma tworzy grupę produktów spożywczych w segmencie premium pod wspólną marką „Produkty Klasztorne”, wytwarzanych na bazie tradycyjnych receptur. Uzupełnieniem marki „Produkty Klasztorne” w obszarze produktów nabiałowych stanowić będzie marka „Polska Czerwona Krowa”, której wprowadzenie planowane jest na początku 2014 r.

Od lipca 2013 r. Produkty Klasztorne S.A. rozpoczęły sprzedaż piwa regionalnego pod marką „Mnich”. Obecnie oferta handlowa spółki dzieli się na 6 głównych grup produktowych pod marką „Produkty Klasztorne”. Firma ma w swojej ofercie ponad 100 podstawowych produktów występujących w różnych formach opakowania takich jak: wędliny i wyroby mięsne, nabiał, wyroby garmażeryjne, słoje, smalce, pasztety, makarony, piwo.

Produkty Klasztorne w 2015 chcą mieć 5% rynku żywności ekologicznej.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram