Produkty Klasztorne - giełda i wzrost

Autor: Redakcja
Data dodania: 13 stycznia 2014
Kategoria:
Produkty Klasztorne

Produkty Klasztorne

18 grudnia 2013 r. na parkiecie rynku NewConnect zadebiutowała spółka Produkty Klasztorne SA. Firma działa od 2007 roku, sprzedaje produkty spożywcze pod własną marką, m.in. w delikatesach Piotr i Paweł czy Organic - Farma Zdrowia.

Firma tworzy grupę produktów spożywczych w segmencie premium pod wspólną marką „Produkty Klasztorne”, wytwarzanych na bazie tradycyjnych receptur. Uzupełnieniem marki „Produkty Klasztorne” w obszarze produktów nabiałowych stanowić będzie marka „Polska Czerwona Krowa”, której wprowadzenie planowane jest na początku 2014 r.

Od lipca 2013 r. Produkty Klasztorne S.A. rozpoczęły sprzedaż piwa regionalnego pod marką „Mnich”. Obecnie oferta handlowa spółki dzieli się na 6 głównych grup produktowych pod marką „Produkty Klasztorne”. Firma ma w swojej ofercie ponad 100 podstawowych produktów występujących w różnych formach opakowania takich jak: wędliny i wyroby mięsne, nabiał, wyroby garmażeryjne, słoje, smalce, pasztety, makarony, piwo.

Produkty Klasztorne w 2015 chcą mieć 5% rynku żywności ekologicznej.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 12 sierpnia 2022
Bezrobocie w Polsce najniższe od 32 lat
Data dodania: 11 sierpnia 2022
Ponad połowa Polaków akceptuje pracę na czarno
Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram