Producent okien i drzwi szuka partnerów

Autor: Redakcja
Data dodania: 1 marca 2010
Kategoria:
drzwi_ekspozycja4_mSystem partnerski Stolbud został przetestowany już na blisko 30 salonach autoryzowanych. W tym roku może do nich dołączyć nawet do 50 nowych sklepów – dowiedział się portal FranczyzawPolsce.pl.

Firma Stolbud Włoszczowa od 40 lat produkuje okna i drzwi, jej produkty są dostępne już w około 300 placówkach należących do partnerów handlowych firmy. Niedawno firma rozpoczęła także budowę salonów firmowych, które powstają na zasadzie franczyzy. Stolbud chce budować sieć na terenie całego kraju, ale obecnie najbardziej zależy mu na terenach północno- zachodniej, północno - wschodniej oraz wschodniej Polski.

Salony firmowe sprzedają wyroby wyprodukowane wyłącznie przez Stolbud S.A. (w ramach asortymentu stolarki okienno-drzwiowej). Potencjalny franczyzobiorca musi dysponować odpowiednim lokalem (własnym bądź dzierżawionym) o powierzchni umożliwiającej składowanie towaru. Powinien także zatrudniać personel zapewnaiający obsługę klienta w pełnym zakresie, także montażu.

Jeśli przedsiębiorca prowadzący salon zdecyduje się przystąpić do sieci Stolbud Włoszczowa, może liczyć na pakiet startowy od firmy, na który składa się m.in. ekspozycja wyrobów firmy przygotowana na zasadzie umowy użyczenia, wyposażenie salonu w materiały reklamowe takie jak bannery, katalogi, tablice z logo firmy, a także nieodpłatne szkolenia produktowe i montażowe. Stolbud zapewnia też bezpłatne programy komputerowe do wycen i zamówień wraz ze szkoleniem, opracowanie i późniejsze administrowanie oraz pozycjonowanie strony internetowej salonu, a także dofinansowanie na uzgodnione wcześniej działania marketingowe typu reklama w lokalnym radiu, prasie czy produkcja indywidualnych nośników reklamy jak ulotki, bannery, oklejanie pojazdu czy witryn punktu sprzedaży.

Mimo że Stolbud Włoszczowa liczy sobie już 40 lat, jego asortyment nie składa się jedynie z tradycyjnych produktów. Firma wprowadza także innowacyjne oferty np. w 2008 r. do sprzedaży trafiło energooszczędne okno Capital, które wyróżnia się jednym z najlepszych parametrów izolacyjności termicznej i akustycznej w Polsce.

Oferta franczyzowa sieci sklepów z artykułami urządzania wnętrz staje się coraz bogatsza. Do wyboru są m.in. takie systemy jak RuckZuck (panele, podłogi, drzwi), Dobre Dla Domu (panele podlogowe i ścienne oraz drzwi), Komfort (podłogi, dywany, wykładziny), Drzwi i Podłogi VOX czy Glazura Królewska (płytki ceramiczne). Standardem w tego typu sklepach jest to, że oprócz sprzedaży oferty wybranych producentów świadczą one szereg usług związanych z doradztwem, transportem czy montażem, co stanowi dla nich coraz istotniejsze źródło wpływów.

Joanna Cabaj - Bonicka
jcabaj@arss.com.pl

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 12 sierpnia 2022
Bezrobocie w Polsce najniższe od 32 lat
Data dodania: 11 sierpnia 2022
Ponad połowa Polaków akceptuje pracę na czarno
Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram