Pro-Detal buduje sieć sklepów Mili. Będzie tanio i w miłej atmosferze

Autor: Redakcja
Data dodania: 1 sierpnia 2013
Kategoria:

sklep_-_warzywa Ponad 70 proc. kraju obejmują swoim zasięgiem hurtownie spożywcze Grupy MPT. Tę siłę chce wykorzystać Pro-Detal. Spółka buduje sieć sklepów detalicznych Mili, które mają stać się alternatywą dla lokalnych dyskontów.

Spółka Pro-Detal działa od początku tego roku, a jej głównym celem jest budowanie sieci franczyzowej działającej w oparciu o hurtownie tworzące Grupę MPT. Pro-Detal rozwija ogólnopolską sieć franczyzową sklepów Mili. Sklepy mają stać się konkurencją dla lokalnych dyskontów, które przyciągają klientów niskimi cenami.

Jednym z ważniejszych kryteriów decydujących o wyborze sklepu przez klientów są ceny. Dlatego Polacy tak często wybierają dyskonty. W Polsce działa już około 3 tys. placówek sieci dyskontowych. Branża ta dynamicznie się rozwija, wciąż powstają nowe sklepy tego typu w całym kraju. Ale często klientom robiącym tam zakupy brakuje atmosfery, jaka jest w małych, osiedlowych sklepikach. A w mniejszych sklepach jest zazwyczaj dużo drożej. Wydaje się, że Pro-Detal tworząc sieć Mili chce wykorzystać te obserwacje. Dlatego chce połączyć niskie ceny produktów oraz sąsiedzką atmosferę sklepiku osiedlowego.

Sklepy Mili są promowane jako sklepy z sąsiedzką, miła atmosferą, co ma przyciągnąć klientów. Dodatkowym atutem ma być lokalizacja sklepów – blisko klientów, czyli właśnie po sąsiedzku.

Natomiast trudniejszemu wyzwaniu, jakim jest zaoferowanie klientom niskich cen, Pro-Detal chce sprostać wykorzystując współpracę z siecią hurtowni Grupy MPT.

Spółka Pro-Detal jest związana z Grupą MPT, która skupia hurtownie spożywcze obejmujące swym zasięgiem ok. 70 proc. terenu Polski. Z Grupą MPT współpracują Aber, Agra, Famie, Łakoć, Mars Dystrybucja, Matthias, Oaza, Pik, Polmars, R&R, Sphp Społem, Stanro oraz Tabo. Grupa MPT jest obecnie jednym z największych dystrybutorów polskich i zagranicznych marek spożywczych. Dzięki współpracy z hurtowniami Grupy MPT sklepy tworzonej przez Pro-Detal sieci Mili mogą zapewnić ceny na odpowiednio niskim poziomie.

Pro-Detal z siecią Mili wchodzi na ciekawy, dynamiczny i jednocześnie trudny rynek. Na razie sieć Mili to 25 sklepów zlokalizowanych w północno-zachodniej Polsce. Warto śledzić rozwój tej sieci.

 

Katarzyna Suzonowicz-Kaflik

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram