
O firmie
O firmie
Pierwsze kroki w biznesie stawialiśmy we własnej pizzerii wyposażonej w 200 miejsc siedzących. Pizzeria ta w błyskawicznym tempie zyskała na popularności. Nierzadko dochodziło do sytuacji, w których klienci czekali na wolny stolik. Nasz lokal zwrócił uwagę osób, które chciały otworzyć restaurację o podobnym charakterze. W odpowiedzi na ich zapotrzebowanie, powstało pięć kolejnych lokali w Łodzi, które na wzorzec naszej restauracji uruchomione zostały przez zewnętrznych inwestorów z naszą pomocą. Nadal nie był to jeszcze etap franczyzy. Zważywszy na błyskawiczny rozwój naszych pizzerii, postanowiliśmy otworzyć hurtownię, która po dzień dzisiejszy zapewnia niezbędne zaopatrzenie do wyrobu m. in. pizzy. Kolejnym krokiem było podjęcie decyzji o franczyzie. Po przedstawieniu oferty potencjalnym franczyzobiorcom, nastąpił szybki rozwój sieci Pizzerii Biesiadowo. W 2009 roku otworzyliśmy 30 pizzerii, a w 2010 kolejne 30. Obecnie z powodzeniem funkcjonuje ponad 100 lokali!
Charakterystyczną cechą naszej sieci jest wystrój inspirowany polską tradycją – drewniane ławy, malowidła przedstawiające dawne krajobrazy oraz wiele innych dominujących elementów rodem ze staropolskiej chaty.
Charakterystycznym elementem, który stał się wyznacznikiem popularności sieci Pizzerii Biesiadowo jest największa pizza w rozmiarze aż 57 cm.
Sieć pizzerii Biesiadowo swój wyjątkowy i niepowtarzalny smak potraw zawdzięcza produktom wprost z naszej hurtowni, która zaopatruje wszystkie lokale, w niezbędne produkty, potrzebne do stworzenia najsłynniejszej potrawy świata. Każda pizzeria działająca pod naszym szyldem wytwarza pizzę o niemal identycznym smaku.
Pizzerie Biesiadowo działają w systemie franczyzowym od końca 2008 roku. Lokale naszej sieci są w większości regionów Polski. Aktualnie poszukujemy Franczyzobiorców na terenie Polski, a także Masterfranczyzobiorców poza granicami naszego kraju.
Dzięki naszym klientom zostaliśmy wyróżnieni wieloma nagrodami takimi jak:
- Jakość Roku 2011
- Jakość Roku 2012 w kategorii Usługa Roku
- Jakość Roku 2013 – Złoto
- Laur Konsumenta 2010 w kategorii Odkrycie Roku
- Laur Konsumenta 2012 w kategorii Odkrycie Roku
- Złoty Laur Konsumenta 2013
- Złoty Laur Konsumenta 2014
- EuroRenoma 2013
- Najwyższa Jakość Quality International 2013
Opis systemu franczyzowego
Opis systemu franczyzowego
Jesteśmy prężnie rozwijającą się siecią pizzerii. Popularność zyskaliśmy dzięki wielkiej pizzy o średnicy 57 cm, serwowanej w pizzeriach działających pod naszym szyldem. Posiadamy najkorzystniejszy w Polsce system franczyzowy. Wysokość inwestycji w lokal zaczyna się od 44 tys. zł – dzięki temu zwrot kosztów jest błyskawiczny.
Franczyzobiorcy, którzy jako pierwsi otworzyli lokale pod naszą marką, poszerzyli swój biznes o kolejne pizzerie, co dowodzi, że inwestycja jest naprawdę opłacalna.
Wsparcie dla franczyzobiorcy
Zapewniamy pomoc oraz pełne wsparcie podczas otwarcia pizzerii oraz w trakcie prowadzenia działalności. Franczyzobiorca może liczyć na darmowe szkolenia personelu. Prowadzimy własną hurtownię zaopatrzenia pizzerii, dzięki czemu franczyzobiorca otrzymuje wyjątkowe produkty wysokiej jakości w bardzo korzystnych cenach.
Przewidywana suma inwestycji
Przewidywana suma inwestycji

Przy powierzchni około 70 m2, suma inwestycji zaczyna się od 44 tys. zł. Nie pobieramy opłaty licencyjnej oraz marketingowej. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 1000 zł.
Podstawowe wymagania
- Lokal minimum 70 m2,
- Zaangażowanie własne i chęć współpracy,
- Nie wymagamy doświadczenia gastronomicznego
Nasze pizzerie
Nasze pizzerie
W chwili obecnej mamy ponad 100 lokali w całej Polsce. Zapraszamy na naszą stronę www.biesiadowo.pl, gdzie znajdziecie Państwo aktualne informacje o naszej sieci.
ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY !!!
Kontakt
Kontakt
PPHU WOJTEX – SIEDZIBA FIRMY
Adres: Złotniki 11
Kod pocztowy: 99-205
Miasto: Dalików
Wojciech Goduński Email: w.godunski@wojtex.net |
|
Jak kupić franczyzę
- Co to jest franczyza (franchising) i systemy sieciowe?
- Franczyza, czyli biznesowe małżeństwo
- Słownik pojęć
- Cechy jakie powinien posiadać franczyzobiorca
- Pytania jakie należy zadać franczyzodawcy
- Jak zweryfikować pakiet franczyzowy?
- Odkrywanie prawdy o franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Umowa franczyzy
- Za i przeciw założeniu własnej działalności gospodarczej
- Jak zarejestrować własną firmę
- Jak napisać biznes plan
- Zalety i wady franczyzy
Jak zarządzać franczyzą
- Jak wybrać model rozwoju we franczyzie?
- 5 kroków prowadzących do sprzedania franczyzy
- Znaczenie marki i know-how we franczyzie
- Szybki test dla przyszłego franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Pięć błędów świeżaka
- Czego brakuje w ofertach franczyzodawców?
- Biznesy niefranczyzowalne
- Jak zostać franczyzodawcą
- Rekrutacja kandydatów na franczyzobiorców
- Opracowanie i sprzedaż pakietu franczyzowego
- Tworzenie podręcznika operacyjnego
- Aspekty finansowe działalności systemu franczyzowego
- Etapy rozwoju systemu franczyzowego
- Jak zbudować jednostki pilotażowe?
- Czy Twój pomysł na biznes powinien zostać rozwinięty poprzez franczyzę?
- Czy Twój istniejący biznes może rozwijać się poprzez franczyzę?
- Czy Twój pomysł na biznes nadaje się do rozwijania poprzez franczyzę?
- Dlaczego warto tworzyć system franczyzowy (franchisingowy)?
- Słownik pojęć
- Co powinna zawierać umowa franczyzy?
- Jak pozyskać franczyzobiorców?