Presto odczuwa stagnację, ale się rozwija

Autor: Redakcja
Data dodania: 23 listopada 2011
Kategoria:

prestoSieć pizzerii – trattorii stawia przede wszystkim na udoskonalenie standardów i modyfikację wizerunku, tak by była postrzegana w kategorii restauracji, a nie pizzerii.

W 2011 roku sieć Presto otworzyła jeden nowy lokal. Jest to pierwsza placówka w Warszawie, znajduje się ona na Ursynowie.

– Osoby zarządzające siecią mają nadzieję, iż w związku z tym marce łatwiej będzie zaistnieć w stolicy i już wkrótce uda się na tym obszarze otworzyć kolejne restauracje. Choć jedno otwarcie może prezentować się skromnie, zgodne jest w planami sieci. Jest to związane zarówno z polityką firmy dotyczącą zrównoważonego rozwoju, jak i odczuwalną stagnacją na rynku – wyjasnia Izabella Borowska z sieci Presto.

Poza nowym otwarciem ten rok dla Presto upłynął także na wprowadzaniu zmian wizerunkowych. Całkowicie została zmieniona szata graficzna karty. Jest teraz bardziej elegancka i zawiera więcej pozycji kuchni włoskiej, co ma być wyraźnym sygnałem, że Presto chce być postrzegane bardziej jako restauracja niż pizzeria. Sieć zdecydowała się też na odświeżenie najstarszych lokali, w których pojawiły się nowe, lżejsze elementy wystroju.

- Na rynku w dalszym ciągu odczuwalne są skutki kryzysu. Sytuacja nie pogorszyła się w porównaniu z rokiem 2010, ale też nie odczuliśmy wyraźnej poprawy na rynku. Na obniżone zyski bez wątpienia wpływają też wciąż rosnące koszty prowadzenia działalności – tłumaczy Izabella Borowska.

Sieć liczy na to, że w przyszłym roku Presto pojawi się w kolejnych lokalizacjach. Na celowniku sieci są duże miasta, ze szczególnym wskazaniem na Warszawę. Największą barierą w jej rozwoju jest znalezienie odpowiedniej lokalizacji. Potrzebne bowiem jest miejsce nie tylko atrakcyjne, ale także spełniające określone wymogi techniczne, gdyż w restauracjach Presto korzysta się z pieców do pizzy opalanych drewnem.

Joanna Cabaj - Bonicka

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram