Fonny Funny to dynamicznie rozwijająca się sieć franczyzowa oferująca nakładki i akcesoria do telefonów. Latem przybyły kolejne 3 lokalizacje. Wszystkie mieszczą się na południowym zachodzie kraju.
Fonny Funny to wyspy handlowe umieszczone w centrach zakupowych takich jak Pasaż Tesco, C.H. Korona czy Factory. W ofercie znajdują się głównie obudowy i nakładki na różne modele telefonów, ale też elementy ochronne, służące przedłużeniu trwałości sprzętu. Punkty mieszczą się w miastach takich jak Gdynia, Warszawa czy Wrocław. Teraz marka intensywnie rozwija się w okolicach Śląska. Trzy nowe sklepy, które zostały otwarte w ciągu ostatnich dwóch miesięcy, zlokalizowane są w Sosnowcu, Częstochowie i Gliwicach. Każdy z nich to wyspa umieszczona w popularnym centrum handlowym: Designer Outlet Sosnowiec, M1 i Arena.
W ten sposób rok od rozpoczęcia działalności sieć liczy już 14 lokalizacji, co można uznać za szybki wzrost. - Ciężko planować, ale pewne jest, że biznes jest rentowny. Chcemy i będziemy się trwale rozwijać - mówi dyrektor Piotr Andrzejewski. Firma nadal poszukuje franczyzobiorców i to nie tylko takich z wcześniejszym doświadczeniem biznesowym w tej branży. Jest też zainteresowana współpracą z centrami handlowymi, które mają powierzchnię nadającą się do postawienia wyspy handlowej Fonny Funny.
Według twórcy marka wyróżnia się spośród konkurencji sposobem ekspozycji. - Klienci oglądają, co chcą, jak długo chcą i nie muszą nikogo pytać o zgodę. Produkty dostępne są na otwartych półkach i pozbawione opakowań - w ten sposób likwidujemy bariery – można przeczytać na stronie.