Do tej pory marka rozwijała się w oparciu o współpracę partnerską, w ramach których lokale gastronomiczne mogły funkcjonować pod własnymi markami korzystając z produktów Chilli Mili.
Jak poinformowała nas Beata Terlikowska, współwłaścicielka tego konceptu, firma przygotowuje się do otwarcia czterech franczyzowych lokali pod marką Chilli Mili.
Decydując się na współpracę z Chilli Mili franczyzobiorcy otrzymują dostęp do oryginalnych produktów - marynat i panierki Holly Powder. To właśnie te produkty przygotowane na bazie sprawdzonej receptury, zapewniają grono zadowolonych klientów, a tym samym szybki zwrot z inwestycji.
W ramach współpracy franczyzowej, przedsiębiorcy otrzymują także kompletne menu wraz z recepturami i odbywają szkolenia z przygotowania i serwowania dań. Mają też wsparcie przy projektach technologicznych zaplecza kuchennego.
Przewidywana suma inwestycji to minimum 45 tys. zł w zależności od stanu technicznego lokalu, którego powierzchnia powinna wynosić od 40 m². Franczyzodawca nie wymaga doświadczenia w gastronomii.
Szczegóły na temat współpracy z Chilli Mili znajdują się w naszej bazie systemów franczyzowych.