Powstaje nowa sieć sklepów sportowych

Autor: Redakcja
Data dodania: 15 lutego 2016
Kategoria:
Foto: Hummel
Rośnie konkurencja sklepom sportowym.

Marka oferująca sprzęt i odzież sportową rozpoczęła budowę sieci partnerskiej.

Pod logo Hummel działają obecnie 3 sklepy własne (2 w Kielcach i 1 w Słupsku) oraz 1 sklep partnerski w Gliwicach. W tym roku spółka planuje otworzyć około 6 salonów partnerskich. Franczyzę Hummel wyróżnia m.in. brak opłat licencyjnych i stosunkowo niskie koszty otwarcia lokalu.

Minimalna kwota inwestycji w zależności od powierzchni sklepu wynosi od 800 do 1200 zł/m². Interesują nas takie miasta jak Kraków, Poznań, Łódź, Warszawa, Płock, Wrocław, Olsztyn, Lublin i Gdańsk – mówi Przemysław Durlik z Hummel Polska.

Przedsiębiorcy zainteresowani współpracą z tą marką powinni dysponować lokalem o powierzchni od 40m² (optymalna powierzchnia to 70-100 m²) w atrakcyjnym punkcie miasta lub w galerii handlowej. Konieczne jest też uruchomienie usługi typu kup i odbierz (tzw. click & collect).

Hummel to marka z blisko 100-letnią tradycją produkcji innowacyjnego sprzętu sportowego. Założona w 1923 roku, w Hamburgu firma wprowadziła jako pierwsza na rynek korki piłkarskie. Stała się też wiodącą marką dla piłki ręcznej. Hummel Sport Polska oferuje produkty dla piłki nożnej, piłki ręcznej, fitnessu, do biegania lub po prostu - do codziennego użytku.

Więcej szczegółów na temat współpracy z Hummel Polska znajduje się w naszej bazie systemów franczyzowych.

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram