Popularność piwiarni będzie rosła

Autor: Redakcja
Data dodania: 14 października 2011
Kategoria:
Piwiarnia_WarkiTaka jest opinia Grupy Żywiec, tworzącej sieć Piwiarni Warki. Zaobserwowała ona, że w trakcie ważnych wydarzeń sportowych sprzedaż w lokalach jest większa o 30-50 proc., a tych w najbliższym czasie nie zabraknie.

- Zgodnie z przyjętą na najbliższe lata strategią rozwoju sieci, podejmujemy działania mające na celu uruchomienie nowych Piwiarni Warki na terenie całej Polski. Rozwój sieci może przyspieszyć nasza unikalna oferta, którą przygotowaliśmy specjalnie dla do potencjalnych franczyzobiorców – mówi Tomasz Klujew, Kierownik ds. Rozwoju Lokali Wizerunkowych

Piwiarnie Warki to pierwsza i jedyna w Polsce sieć lokali gastronomicznych dedykowanych jednej marce. To koncept popularny w wielu krajach Europy (Hiszpania, Włochy, Francja), który Grupa Żywiec z powodzeniem przeniosła na polski rynek. Jako flagowe puby browaru, Piwiarnie są unikalnym narzędziem do budowania wizerunku marki. Są także ważnym elementem kampanii promocyjnych Warki (spoty telewizyjne, działania prosprzedażowe), gwarantując w ten sposób franczyzobiorcom istotną przewagę konkurencyjną na rynku gastronomicznym.

Obecnie pod szyldem Piwiarni Warki działają 92 lokale w całej Polsce. Niedawno placówki zostały otwarte w takich miastach jak Wejherowo, Łomża, Jelenia Góra, Giżycko i Rzeszów, zaś wkrótce mają ruszyć kolejne lokale w Słupsku i Przemyślu.

Grupa Żywiec ocenia, że liczba konsumentów emocjonujących się widowiskami sportowymi w Piwiarniach będzie rosła. Szacuje się bowiem, że podczas transmisji wydarzeń sportowych sprzedaż jest większa o 30-50 procent, a liczba klientów odwiedzających piwiarnie wzrasta parokrotnie.

Aby uruchomić Piwiarnię Warki, franczyzobiorca powinien dysponować lokalem o powierzchni 150 – 250 mkw. w miejscowości powyżej 30 tys. mieszkańców, w reprezentacyjnej części miasta. Kapitał na adaptację i zatowarowanie lokalu oscyluje w granicach 120- 450 tys. zł. Za przystąpienie do sieci biorca licencji nie wnosi żadnej opłaty wstępnej, natomiast w trakcie współpracy odprowadza opłatę bieżącą w wysokości 1 tys. zł netto miesięcznie.

JCB

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 30 listopada 2022
Polacy chcą żyć zdrowo, przedsiębiorcy mogą na tym zarobić
Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram