Ponad 60 oddziałów w cztery lata

Autor: Redakcja
Data dodania: 24 lutego 2010
Kategoria:

mobile_EnglishTaki wynik należy do firmy mobile ENGLISH, która nie zwalnia tempa. W lutym dołączyły do sieci cztery kolejne oddziały, a do zagospodarowania jest jeszcze co najmniej 170 miast.

mobile ENGLISH działa od 2004 roku, kiedy to został uruchomiony pierwszy oddział szkoły w Łodzi. Rozwój franczyzowy firma rozpoczęła w 2006 r. ostrożnie, od uruchomienia oddziałów w wybranych pięciu miastach. Kolejne trzy lata przyniosły lawinę chętnych. Dziś sieć liczy 65 oddziałów i ciągle otwiera nowe. -  W lutym dołączyły do nas kolejne cztery oddziały: w Poznaniu, Ostrowie Wielkopolskim, Krotoszynie i Dąbrowie Górniczej – wylicza Daria Liczner, specjalista ds. franczyzy w mobile ENGLISH.

W tych miastach, w których oddziały już są obecne, nie mogą powstać kolejne, bowiem mobile ENGLISH gwarantuje swoim franczyzobiorcom całkowitą wyłączność na danym terenie. Jednak jeszcze wiele miast i miasteczek jest do zagospodarowania - ponad 170 liczących od 20 tys. mieszkańców. Prowadzenie oddziału mobile English może być opłacalne także w małej miejscowości, bowiem jest to koncept niskonakładowy. Nie wymaga wynajmowania i wyposażania sal do nauki języka. Lektor prowadzi zajęcia w domu ucznia bądź w siedzibie firmy należącej do klienta.

Firma dostosowuje także wysokość opłat franczyzowych do wielkości miasta. - Opłata wstępna za przystąpienie do systemu mobile ENGLISH wynosi już od 3 tys. zł, opłata miesięczna to co najmniej 200 zł dla miejscowości do 14 tys. mieszkańców. Kwota wzrasta proporcjonalnie do wielkości zaludnienia danego regionu, który obsługuje franczyzobiorca. Realizując wskazówki dostarczone przez centralę sieci oraz organizując pracę oddziału według sprawdzonych standardów mobile ENGLISH, osiągniecie rentowności nastepuje po około 6 – 12 miesiącach – wyjaśnia Jakub Midel, właściciel sieci mobile ENGLISH.

mobile ENGLISH od przyszłych franczyzobiorców wymaga podstawowej wiedzy i umiejętności z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej oraz konsekwencji w dążeniu do osiągania wyznaczonych celów. Oferuje im zaś całkowitą wyłączność na danym terenie, prawo do marki, know-how, szkolenie wstępne z zakresu obsługi klientów, lektorów i zarządzania oddziałem.- W trakcie współpracy oczekujemy zaangażowania w ustalanie i wprowadzanie zmian mających na celu podnoszenie jakości świadczonych usług. Pragniemy, aby decyzje były wypadkową naszych wspólnych pomysłów, dlatego bardzo ważne jest uczestnictwo franczyzobiorców w spotkaniach ogólnopolskich oraz warsztatach organizowanych przez centralę. W najbliższym czasie odbędzie się kolejne ogólnopolskie spoktanie managerów mobile ENGLISH, na którym zajmiemy się opracowaniem i wdrożeniem strategii rozwoju na kolejny semestr w oparciu o nowe formy sprzedaży – zapowiada Jakub Midel.

Joanna Cabaj - Bonicka
jcabaj@arss.com.pl

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 5 sierpnia 2022
Żabka liczy już 8500 sklepów
Data dodania: 4 sierpnia 2022
Fit Cake robi swoje
Data dodania: 2 sierpnia 2022
BRICOMARCHÉ z nową marką własną
Data dodania: 1 sierpnia 2022
Duże zainteresowanie franczyzą Auto Gamma

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram