W Polsce każdego roku powstaje coraz więcej serwisów samochodowych. Liderem w świadczeniu usług naprawy i wymiany szyb samochodowych pozostaje NordGlass.
Firma dysponuje siecią ponad 120 punktów serwisowych ulokowanych na terenie całego kraju. Część z nich stanowią odziały działające na zasadzie franczyzy.
„Wejście w kooperację z marką NordGlass niesie za sobą wiele korzyści. Rozwój potencjału lokalnych biznesów motoryzacyjnych oraz wzrost ich rozpoznawalności na tle konkurencji to tylko niektóre z nich. Uzupełnienie przez przedsiębiorców dotychczasowej oferty usług jest dla nich szansą na większą dywersyfikację zakresu działań, a w konsekwencji zdobycie nowych klientów, zarówno indywidualnych, jak i korporacyjnych. W ramach umowy franczyzowej partnerzy, prowadzący filie pod szyldem NordGlass otrzymują pełne wsparcie ze strony Customer Care Center. Podczas dedykowanych szkoleń technicznych i handlowych poznają oni wypracowane przez lata standardy obsługi” - podkreśla Marek Grabowski, Dyrektor Handlowy i Członek Zarządu w firmie NordGlass. „Partnerzy NordGlass mogą liczyć na nasze wsparcie, zarówno w zakresie poznania, jak i wdrażania efektywnych metod prowadzenia przedsiębiorstwa, profesjonalnych szkoleń technicznych i handlowych, innowacyjnego zaplecza, a także wsparcie przy organizowaniu kampanii promocyjnych umożliwiających dotarcie do szerszej grupy potencjalnych klientów” – dodaje.
Partnerami biznesowymi firmy NordGlass mogą zostać zarówno właściciele dużych punktów serwisowych, jak i lokalni przedsiębiorcy z branży motoryzacyjnej. W zamian za wkład 35 000 zł franczyzobiorcy otrzymują filię w pełni przygotowaną do wymiany i naprawy szyb samochodowych oraz świadczenia usług dodatkowych, a także dostęp do bardzo dobrze wyposażonego magazynu, dzięki czemu klient obsługiwany jest praktycznie „od ręki”. Franczyzobiorcy mogą też liczyć na regularne dostawy, pełne szkolenie dla pracowników, pomoc i opiekę Regionalnego Kierownika oraz trenera technicznego. Plusem współpracy jest też możliwość obsługi klientów ubezpieczeniowych oraz flotowych. NordGlass ma bowiem podpisane umowy z większością firm.
W Polsce każdego roku powstaje coraz więcej serwisów samochodowych. Liderem w świadczeniu usług naprawy i wymiany szyb samochodowych jest NordGlass.
Firma dysponuje siecią ponad 120 punktów serwisowych ulokowanych na terenie całego kraju. Część z nich stanowią odziały działające na zasadzie franczyzy.
„Wejście w kooperację z marką NordGlass niesie za sobą wiele korzyści. Rozwój potencjału lokalnych biznesów motoryzacyjnych oraz wzrost ich rozpoznawalności na tle konkurencji to tylko niektóre z nich. Uzupełnienie przez przedsiębiorców dotychczasowej oferty usług jest dla nich szansą na większą dywersyfikację zakresu działań, a w konsekwencji zdobycie nowych klientów, zarówno indywidualnych, jak i korporacyjnych. W ramach umowy franczyzowej partnerzy, prowadzący filie pod szyldem NordGlass otrzymują pełne wsparcie ze strony Customer Care Center. Podczas dedykowanych szkoleń technicznych i handlowych poznają oni wypracowane przez lata standardy obsługi” - podkreśla Marek Grabowski, Dyrektor Handlowy i Członek Zarządu w firmie NordGlass. „Partnerzy NordGlass mogą liczyć na nasze wsparcie, zarówno w zakresie poznania, jak i wdrażania efektywnych metod prowadzenia przedsiębiorstwa, profesjonalnych szkoleń technicznych i handlowych, innowacyjnego zaplecza, a także wsparcie przy organizowaniu kampanii promocyjnych umożliwiających dotarcie do szerszej grupy potencjalnych klientów” – dodaje.
Partnerami biznesowymi firmy NordGlass mogą zostać zarówno właściciele dużych punktów serwisowych, jak i lokalni przedsiębiorcy z branży motoryzacyjnej. W zamian za wkład 35 000 zł franczyzobiorcy otrzymują filię w pełni przygotowaną do wymiany i naprawy szyb samochodowych oraz świadczenia usług dodatkowych, a także dostęp do bardzo dobrze wyposażonego magazynu, dzięki czemu klient obsługiwany jest praktycznie „od ręki”. Franczyzobiorcy mogą też liczyć na regularne dostawy, pełne szkolenie dla pracowników, pomoc i opiekę Regionalnego Kierownika oraz trenera technicznego. Plusem współpracy jest też możliwość obsługi klientów ubezpieczeniowych oraz flotowych. NordGlass ma bowiem podpisane umowy z większością firm.
„Franczyza stanowi ważny kierunek rozwoju sieci NordGlass, mówi Marek Grabowski. „Aktualnie dysponujemy kilkoma serwisami działającymi na zasadzie franczyzy, ale jesteśmy w trakcie rozmów z kolejnymi przedsiębiorcami, które w najbliższym czasie zaowocują otwarciem następnych punktów franczyzowych pod szyldem NordGlass. Otrzymujemy bardzo dużo zgłoszeń od osób zainteresowanych współpracą z marką NordGlass. Mamy jednak określone kryteria, którym muszą sprostać kandydaci na partnerów biznesowych. Niezwykle istotna jest dla nas lokalizacja potencjalnego punktu oraz dotychczasowe doświadczenie i przedsiębiorcze podejście do prowadzenia biznesu przyszłych franczyzobiorców NordGlass”, podsumowuje.
Źródło: materiały prasowe, oprac. rś