Ponad 100 sklepów pod koniec 2012 i plany dalszej ekspansji

Autor: Redakcja
Data dodania: 22 stycznia 2013
Kategoria:
funknsoul

funknsoul

Firma Premiere sp. z o.o., właściciel marki Funk’N'Soul, zakończyła rok 2012 z liczbą ponad 100 sklepów. Plany na ten rok to 10-15 nowych salonów w centrach handlowych. 

Sieć Funk’N'Soul składa się z 50 sklepów oferujących tylko produkty firmowe. Reszta to salony multibrandowe, w których dostępna jest także oferta innych marek odzieżowych. Ubrania Funk’N'Soul sprzedawane są zarówno w salonach stacjonarnych, jak i za pośrednictwem sklepu internetowego.

W planach spółki na ten rok jest otwarcie 10-15 nowych salonów marki Funk’N'Soul w różnych częściach kraju – tylko i wyłącznie w oparciu o umowy franczyzowe. Przewidywana suma inwestycji w nowy lokal to około 2 tysiące złotych za metr kwadratowy. Adaptacja lokalu po już istniejącym sklepie z odzieżą wiąże się z wydatkiem rzędu około 10 tysięcy złotych. Firma Premiere nie pobiera opłat licencyjnych od franczyzobiorców. Sklepy muszą mieć powierzchnię minimum 80 mkw.

Funk’N'Soul specjalizuje się w sprzedaży odzieży młodzieżowej. W sklepach marki dostępne są spodnie jeansowe, sukienki, bluzki, bluzy, marynarki, kurtki, płaszcze oraz akcesoria, takie jak obuwie, torby, szaliki.

Adam Gieras

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram