funknsoul
Firma Premiere sp. z o.o., właściciel marki Funk’N'Soul, zakończyła rok 2012 z liczbą ponad 100 sklepów. Plany na ten rok to 10-15 nowych salonów w centrach handlowych.
Sieć Funk’N'Soul składa się z 50 sklepów oferujących tylko produkty firmowe. Reszta to salony multibrandowe, w których dostępna jest także oferta innych marek odzieżowych. Ubrania Funk’N'Soul sprzedawane są zarówno w salonach stacjonarnych, jak i za pośrednictwem sklepu internetowego.
W planach spółki na ten rok jest otwarcie 10-15 nowych salonów marki Funk’N'Soul w różnych częściach kraju – tylko i wyłącznie w oparciu o umowy franczyzowe. Przewidywana suma inwestycji w nowy lokal to około 2 tysiące złotych za metr kwadratowy. Adaptacja lokalu po już istniejącym sklepie z odzieżą wiąże się z wydatkiem rzędu około 10 tysięcy złotych. Firma Premiere nie pobiera opłat licencyjnych od franczyzobiorców. Sklepy muszą mieć powierzchnię minimum 80 mkw.
Funk’N'Soul specjalizuje się w sprzedaży odzieży młodzieżowej. W sklepach marki dostępne są spodnie jeansowe, sukienki, bluzki, bluzy, marynarki, kurtki, płaszcze oraz akcesoria, takie jak obuwie, torby, szaliki.
Adam Gieras