Ogólnopolska franczyzowa sieć stoisk z telefonami i akcesoriami GSM planuje dalszy rozwój na rynkach małych miast. Aby rozpocząć pracę pod rozpoznawalnym logo wystarczy mieć na start około 40 tys. zł.
W sieci Teletorium działa obecnie ponad 230 lokalizacji w całej Polsce. Wszystkie punkty prowadzone są przez franczyzobiorców. Marka lokuje swoje stoiska głównie w centrach handlowych. Jednym z kierunków dalszego rozwoju firmy jest wejście do coraz mniejszych miejscowości.
Jak powiedział nam Piotr Andrzejewski, dyrektor zarządzający siecią stoisk, Teletorium otwiera też punkty w coraz mniejszych obiektach handlowych - np. w sieci supermarketów Kaufland.
Od franczyzobiorcy wymagane jest głównie posiadanie kapitału na rozpoczęcie biznesu w wysokości około 40 tys. zł. Większość tej kwoty stanowi inwestycja w towar.
Sieć stoisk z telefonami i akcesoriami GSM ma imponującą dynamikę rozwoju. W sierpniu tego roku firma otworzyła dwa kolejne punkty. Nowe stoiska pojawiły się w Wałbrzychu i Rudzie Śląskiej. Na otwarcie stoiska potrzebne jest około 3-4 tygodni od momentu podpisania umowy franczyzy.
Teletorium jest ogólnopolską siecią punktów sprzedażowo - serwisowych. Marka istnieje na rynku od 2001 roku. Oferowane przez sieć akcesoria są sprzedawane w cenie korzystniejszej niż w salonach operatorskich, a sprzedawcy osiągają narzuty przekraczające 100% w większości grup asortymentowych. Dostawcą akcesoriów jest największy w Polsce dystrybutor akcesoriów GSM – TelForceOne, spółka matka firmy Teletorium.