Pomysł na biznes w małej miejscowości

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Teletorium w Świdniku
W sierpniu tego roku firma otworzyła dwa kolejne punkty.

Ogólnopolska franczyzowa sieć stoisk z telefonami i akcesoriami GSM planuje dalszy rozwój na rynkach małych miast. Aby rozpocząć pracę pod rozpoznawalnym logo wystarczy mieć na start około 40 tys. zł. 

W sieci Teletorium działa obecnie ponad 230 lokalizacji w całej Polsce. Wszystkie punkty prowadzone są przez franczyzobiorców. Marka lokuje swoje stoiska głównie w centrach handlowych. Jednym z kierunków dalszego rozwoju firmy jest wejście do coraz mniejszych miejscowości.

Jak powiedział nam Piotr Andrzejewski, dyrektor zarządzający siecią stoisk, Teletorium otwiera też punkty w coraz mniejszych obiektach handlowych - np. w sieci supermarketów Kaufland.

Od franczyzobiorcy wymagane jest głównie posiadanie kapitału na rozpoczęcie biznesu w wysokości około 40 tys. zł. Większość tej kwoty stanowi inwestycja w towar.

Sieć stoisk z telefonami i akcesoriami GSM ma imponującą dynamikę rozwoju. W sierpniu tego roku firma otworzyła dwa kolejne punkty. Nowe stoiska pojawiły się w Wałbrzychu i Rudzie Śląskiej. Na otwarcie stoiska potrzebne jest około 3-4 tygodni od momentu podpisania umowy franczyzy.

Teletorium jest ogólnopolską siecią punktów sprzedażowo - serwisowych. Marka istnieje na rynku od 2001 roku. Oferowane przez sieć akcesoria są sprzedawane w cenie korzystniejszej niż w salonach operatorskich, a sprzedawcy osiągają narzuty przekraczające 100% w większości grup asortymentowych. Dostawcą akcesoriów jest największy w Polsce dystrybutor akcesoriów GSM – TelForceOne, spółka matka firmy Teletorium.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram