Polskie Jadło wraca do projektu pierogarni

Autor: Redakcja
Data dodania: 2 września 2010
Kategoria:
pierogiDo 2012 roku chce uruchomić w granicach 100-150 lokali franczyzowych. Klienci będą mogli wybierać spośród 40 rodzajów pierogów, a cena dania będzie ustalana na podstawie wagi.

Polskie Jadło ogłosiło plan otwierania franczyzowych pierogarni pod szyldem Sztuka Pieroga już na początku ubiegłego roku. W sierpniu 2009 zakończył się pilotażowy program testowania pierwszych dziesięciu jednostek, po czym spółka ogłosiła, że rozpoczyna rekrutację franczyzobiorców. W ciągu ostatniego roku nie powstały jednak nowe punkty.

Teraz strategia spółki nabrała konkretów. Zapowiada ona, że w 2011 i 2012 roku otworzy ok. 100-150 małych i średnich pierogarni działających na zasadzie franczyzy. Polskie Jadło zalicza je do segmentu restauracji fast food. Lokale będą wyróżniały się bowiem niską ceną i szybką obsługą. Głównym asortymentem oferowanym w tych lokalach będzie 40 rodzajów pierogów produkowanych we własnej wytwórni Polskiego Jadła.

Rozwój tego projektu będzie łatwiejszy m.in. dzięki ogłoszonemu niedawno przejęciu przez Polskie Jadło swojego głównego franczyzobiorcy – spółki Ko-operator. Firma, oprócz tego, że prowadzi franczyzowe lokale gastronomiczne, posiada także zakład produkcyjny specjalizujący się w wytwarzaniu produktów mącznych, w tym 40 rodzajów pierogów w kategorii Premium. Dodatkowo Ko-operator posiada pełną bazę logistyczną, magazynową i specjalistyczną bazę transportową obsługującą zaopatrzenie surowcowe jak i dystrybucję wyrobów gotowych.

– Dzięki przejeciu zarządzać będziemy nie tylko restauracjami, pierogarniami i gościńcami, ale również całą bazą wytwórczą i logistyczną. W sferze handlowej pozwoli nam to na uniknięcie nakładania kolejnych marż na nasze produkty, co finalnie pozwoli na stosowanie bardzo konkurencyjnych cen, zarówno sprzedażowych w odniesieniu do handlu detalicznego, jak i świadczonych usług gastronomicznych – wyjaśnia Jan Kościuszko, prezes Polskiego Jadła.

Pierogarnie będą funkcjonowały w unikalnej formule, polegającej na tym, że klient będzie mógł skomponować swój posiłek z kilku dań, a jego cena będzie zależała od wagi. Wartością dodaną do działalności pierogarni mają być stoiska sprzedażowe z produktami marki Polskie Jadło. Są to głównie dania gotowe jak zupy, gołąbki czy pulpety w różnych sosach, a także konfitury, pasztety, smalec oraz tradycyjne wędliny.

JCB

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 11 sierpnia 2022
Ponad połowa Polaków akceptuje pracę na czarno
Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?
Data dodania: 8 sierpnia 2022
Franczyza na niepewne czasy

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram