Al. Capone bardzo aktywnie realizuje plan ekspansji po odmrożeniu gospodarczym. Sieć sklepów już od początku czerwca wystartowała z nowymi otwarciami celem zrealizowania swoich założeń ekspansyjnych na 2020r.
Pierwsze po pandemii otwarcie sklepu odbyło się u bram Bieszczad w miejscowości Lesko. Kolejny debiut pod szyldem Al.Capone odbył się 20 czerwca w Warszawie przy ul. Strażackiej 106 i Grodzisku Mazowieckim przy ul. Królewskiej 32B. Swój zasięg firma buduje za pomocą modelu sklepów własnych oraz franczyzy.
W przeciągu najbliższych tygodni planowane są kolejne otwarcia. Nowe punkty już w lipcu zostaną otwarte w Konstancinie Jeziornie, Nowym Sączu i Ropczycach. Mapa działań ekspansyjnych to teren całej Polski, kolejne otwarcia w sierpniu to punkty od północnych granic, przez centrum po południe kraju.
Marka prężnie działa na rynku od przeszło 10 lat, nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa. W planach sieci jest dalsza ekspansja, w Polsce od kilku lat obserwowany jest stały rosnący trend, coraz większe zainteresowanie franczyzą, jako modelem biznesowym. Innowacyjne podejście do tematów związanych ze sprzedażą mocnych trunków sprawiło, że sieć sklepów Al.Capone ma coraz więcej zwolenników i staje się coraz bardziej rozpoznawalna, co wpływa na jej dynamiczny rozwój, mimo ograniczeń wynikających z pandemii.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji