Polska marka modowa zwiększa sieć sprzedaży

Autor: Redakcja
Data dodania: 9 sierpnia 2016
Kategoria:
Foto: Blue Shadow
Nowy sklep Blue Shadow

Na rynku modowym robi się ciaśniej. Popularnością cieszą się nie tylko znane sieciówki i nowe marki, ale też rodzime koncepty budujące ogólnopolskie sieci sprzedaży za pomocą franczyzy.

Jeden z nich to koncept modowy Blue Shadow, który został kolejnym najemcą w galerii Poznań City Center. Blue Shadow to polska, rodzinna firma wywodząca się ze Śląska, która stawia na współpracę z niezależnymi przedsiębiorcami. Rozwija się w systemie partnerskim i franczyzowym, ma też kilka sklepów własnych.

Agnieszka Falińska, specjalista ds. franczyzy Blue Shadow zauważa, że na polskim rynku modowym pojawił się nowy trend poszukiwania alternatywnych marek. Jej zdaniem, część klientów popularnych sieciówek już rozgląda się za taką alternatywą. Oferta Blue Shadow jest skierowana zarówno do tej grupy odbiorców,  jak i do każdego, komu opatrzył się asortyment dostępny w innych popularnych sklepach. 

Minimalny koszt inwestycji w sklep franczyzowy Blue Shadow wynosi około 50 tys. zł. Optymalna powierzchnia salonu to 80 m². Franczyzodawca oferuje m.in. pomoc w ocenie potencjału i doborze lokalizacji sklepu, a także pomaga w negocjacjach z centrum handlowym. Dodatkowo zapewnia bieżące dostawy nowych kolekcji, opiekę managera regionalnego oraz wyłączność terytorialną na sprzedaż marki Blue Shadow.

Ubrania z tą metką wyróżnia krótki cykl życia kolekcji (jest ona dostępna w sklepach przez 45-50 dni). Potem ubrania znikają i już nie wracają do salonów sprzedaży, a ich miejsce zajmuje kolejna kolekcja. W sklepach Blue Shadow nie ma też ciągłych obniżek. 

Wyprzedaże są tylko w okresie typowo wyprzedażowym. Nie oznacza to jednak, że klientki nie mogą liczyć na zniżki. W sklepach działają programy lojalnościowe i promocyjne. Średnia wartość ubrań kupowanych w salonach Blue Shadow wynosi powyżej 100 zł. 

Więcej informacji o marce Blue Shadow i współpracy biznesowej znajduje się w naszej bazie systemów franczyzowych.

 

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram