Polska marka odzieżowa rozwijająca się we franczyzie otworzyła kolejny salon. Nowy sklep otwarto w Centrum Handlowym Morena w Gdańsku.
Sklep Quiosque w Centrum Handlowym Morena to drugi salon marki w Gdańsku. Nowy lokal zajmuje powierzchnię 184 m². Pierwszy mieści się w Galerii Przymorze. W Centrum Handlowym Fashion House znajduje się jeden z outletów marki.
Pod marką Quiosque działa już około 130 sklepów zlokalizowanych w centrach i galeriach handlowych, a także na głównych ulicach miast.
"W 2016 roku zamierzamy nadal realizować przyjętą strategię dynamicznego rozwoju sieci poszukując nowych lokalizacji zarówno w dużych, jak i mniejszych miastach. W planach mamy otwarcie minimum 12 nowych salonów łącznie" – powiedziała Aleksandra Podsiadła, manager ds. ekspansji QUIOSQUE.
Spółka PBH, do której należy Quiosque, stawia na dalszy rozwój swojej sieci i jest zainteresowana pozyskiwaniem kolejnych franczyzobiorców. Jednym z warunków dołączenia do sieci z modą damską jest posiadanie lokalu, którego optymalna dla marki powierzchnia wynosi od 100 do 130 m², w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1000 zł do 2 500 zł na 1 m² netto.