Polska marka modowa powiększyła sieć sprzedaży

Autor: Redakcja
Data dodania: 24 maja 2016
Kategoria:
Foto: Centrum Handlowe Morena
Więcej sklepów z modą damską.

Polska marka odzieżowa rozwijająca się we franczyzie otworzyła kolejny salon. Nowy sklep otwarto w Centrum Handlowym Morena w Gdańsku.

Sklep Quiosque w Centrum Handlowym Morena to drugi salon marki w Gdańsku. Nowy lokal zajmuje powierzchnię 184 m². Pierwszy mieści się w Galerii Przymorze. W Centrum Handlowym Fashion House znajduje się jeden z outletów marki.

Pod marką Quiosque działa już około 130 sklepów zlokalizowanych w centrach i galeriach handlowych, a także na głównych ulicach miast.

"W 2016 roku zamierzamy nadal realizować przyjętą strategię dynamicznego rozwoju sieci poszukując nowych lokalizacji zarówno w dużych, jak i mniejszych miastach. W planach mamy otwarcie minimum 12 nowych salonów łącznie" – powiedziała Aleksandra Podsiadła, manager ds. ekspansji QUIOSQUE.

Spółka PBH, do której należy Quiosque, stawia na dalszy rozwój swojej sieci i jest zainteresowana pozyskiwaniem kolejnych franczyzobiorców. Jednym z warunków dołączenia do sieci z modą damską jest posiadanie lokalu, którego optymalna dla marki powierzchnia wynosi od 100 do 130 m², w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1000 zł do 2 500 zł na 1 m² netto.

Więcej szczegółów na temat podjęcia współpracy z QUIOSQUE znajduje się w naszej bazie systemów franczyzowych.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 30 listopada 2022
Polacy chcą żyć zdrowo, przedsiębiorcy mogą na tym zarobić
Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram