Polska marka kosmetyczna buduje sieć handlową

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Stoisko Mexmo
Rośnie sieć detaliczna polskiej marki kosmetycznej.

„Bądź zawsze piękna” – w ten sposób właściciele marki Mexmo zachęcają kobiety do zakupu kosmetyków kolorowych. Zwracają się też do przedsiębiorców, mówiąc: „Prowadź z nami biznes”.

Mexmo to polska marka oferująca kosmetyki kolorowe. Wszystkie produkty, a także ich opakowania są produkowane w Polsce, co wyróżnia markę na tle konkurencji.

Od 2015 roku właścicielem Mexmo jest GP Holding, który prowadzi ekspansję w Niemczech, Hiszpanii, Czechach, we Włoszech, na Ukrainie oraz w Polsce. Obecnie w naszym kraju pod tym logo działa 5 punktów własnych i jeden franczyzowy.
Szef sieci Mexmo Michał Heinze zaznacza, że początkowo ten system franczyzowy miał być przeznaczony tylko dla tak zwanych wysp handlowych.

Jednak z czasem zdecydowaliśmy się na opracowanie projektu franczyzy również dla właścicieli sklepów. Przewagą konkurencyjną naszego konceptu jest to, że wprowadziliśmy system gwarantujący zwrot inwestycji na poziomie 8,5 tys. zł netto miesięcznie w momencie niewypracowania zysku – mówi nam Michał Heinze.

Przewidywana suma inwestycji potrzebna na otwarcie punktu Mexmo wynosi 70 tys. zł. Zwrot zainwestowanych pieniędzy następuje po 10-14 miesiącu od rozpoczęcia działalności.

Plany na ten rok to otwarcie 10 nowych punktów franczyzowych – kontynuuje Michał Heinze. 

Do współpracy firma poszukuje osób, które osobiście zaangażują się w pracę punktu dystrybucyjnego. Mile widziane są osoby z doświadczeniem w branży kosmetycznej, bądź takie, których pasją są kosmetyki i wizaż. Ważne są też zdolności w dziedzinie handlu.

Szczegółowe informacje na temat współpracy z Mexmo znajdują się w naszej bazie systemów franczyzowych.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram